ניסאן נבארה, טנדר הטון של היצרנית היפנית, עובר רענון קל. לקראת תחילת שיווק באירופה בחודש הבא ובעוד מספר חודשים בישראל, ניסאן מעדכנת את עיצוב הטנדר שהדור הנוכחי שלו הוצג לפני חמש שנים, ושמתחרה בטויוטה היילקס ומיצובישי טרייטון. לנבארה כושר העמסה של עד 973 ק"ג בגרסה המשווקת בישראל (דיזל קבינה כפולה עם הנעה כפולה).

הנבארה המחודש מאמץ עיצוב מעודכן קלות, עם שינויים מינוריים ליחידות התאורה, לסבכה ולחישוקים. בתא הנוסעים תמצאו מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך "8 בחלק מהגרסאות, כמו גם יישומון לטלפון חכם שיאפשר לכם גישה מרחוק למידע בנוגע למצב הרכב.

מתחת למכסה המנוע ניסאן מבטיחה עדכון להיצע המנועים כולו, זאת במטרה להתאים אותו לתקני זיהום מחמירים יותר. כתוצאה מכך היצרנית מבטיחה שיפור לרמות הזיהום ותצרוכת הדלק בכל הגרסאות. היצרנית לא מפרסמת עם זאת מפרט טכני של הדגם המעודכן.

ניסאן נבארה מתחדש וחוסך


בישראל הנבארה מוצע כיום עם מנוע 2.3 ליטר טווין-טורבו דיזל עם 190 כ"ס ו-45.9 קג"מ, שמשודך לתיבת שבעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה. גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 10.8 שניות ולמהירות מרבית של 180 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת שלה עומדת על 14.5 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה.

ניסאן נבארה מתחדש וחוסך


למרות שנתוני מידות לדגם המחודש לא פורסמו, ניתן להעריך כי אין שינוי משמעותי ביחס לדגם המשווק כיום אצלנו, גרסת קבינה כפולה: אורך של 533 ס"מ, רוחב של 185 ס"מ, גובה של 180.5 ס"מ ובסיס גלגלים של 315 ס"מ. מניסאן נמסר עם זאת כי חלק מהגרסאות יזכו לעדכון למתלה האחורי, כאשר גרסת הקבינה וחצי (שלא מוצעת אצלנו) זוכה לראשונה למתלה רב-חיבורי עם חמש נקודות חיבור.

ניסאן נבארה מתחדש וחוסך


עוד פרטים על הנבארה המחודש צפויים להתפרסם בקרוב. הטנדר של ניסאן מוצע כיום בישראל במחיר התחלתי של 245 אלף שקל.