למבורגיני חשפה מכונית תצוגה חדשה ומסקרנת, שמשלבת בין עולם מכוניות העל לבין נהיגת שטח קלה. היא מבוססת על ההוראקאן איבו החדשה, ונקראת "סטראטו" (Sterrato, עפר באיטלקית) - שם שמרמז על יכולת נהיגת השבילים.

מכונית התצוגה, שבינתיים הוצגה רק באיורי מחשב, מצוידת במערכת ההנעה של האיבו - מנוע V10 מרכזי בנפח 5.2 ליטר, שמפיק 640 כ"ס בלי סיוע מגדש. ההנעה כפולה ומידע לגבי תיבת ההילוכים וביצועים לא פורסם (שבעה הילוכים דו-מצמדית; 2.9 שניות ל-100 קמ"ש ויותר מ-325 קמ"ש באיבו רגילה).

הסטראטו מוגבהת בקרוב לחמישה ס"מ לטובת עבירות משופרת, וגם מצוידת בפגושים שונים שמגדילים במעט את זווית הגישה (תוספת של מעלה) והנטישה (6.5 מעלות). מפסק הסרנים הורחב בשלושה ס"מ והסטראטו מצוידת בחישוקי "20 עם צמיגי שטח ובתי גלגלים עם חיפויים גדולים.

הכביש אינו מספיק: למבורגיני הוראקאן יורדת לשטח


למבורגיני לא הסתפקה בכך, ומבטיחה כיול מותאם למערכת ההנעה האחורית ולמתלים. זו הראשונה הותאמה לנהיגת שבילי עפר ודרכים חלקות אחרות, ומציעה כיול שמתעדף (עוד יותר מהרגיל) את הגלגלים האחוריים.

הכביש אינו מספיק: למבורגיני הוראקאן יורדת לשטח


למניעת פגיעה בגחון, הותקן גם מיגון מאלומיניום וחיזוקים שונים, ועבור נהגי הראלי בשעות החשיכה יש פס לד גדול על הגג ותאורה נוספת בפגוש. תמונות של תא הנוסעים, בו למבורגיני מבטיחה מושבי קרבון ספורטיביים, חגורות בעלות ארבע נקודות עיגון, רצפת אלומיניום וכלוב התהפכות מטיטניום, לא פורסמו.

הכביש אינו מספיק: למבורגיני הוראקאן יורדת לשטח


נכון לעתה לא ידוע על תוכניות לייצור ההוראקאן סטראטו, אך אנחנו בטוחים כי אם יימצא לקוח עם כיס עמוק מספיק, למבורגיני לא תסרב.