כל הכוח, פחות דאווין: יגואר חשפה מהדורה מוגבלת של ה-XE פרוג'קט 8 (Project 8) הסופר-ספורטיבית, שמציעה 600 כ"ס כמו בגרסה הרגילה אך ממתנת באופן משמעותי את העיצוב הדרמטי, למי שמעוניין לחמוק מבלי שישימו לב אליו.

בדומה לגרסה הרגילה, החדשה - שמכונה "טורינג" (Touring) - מציעה מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר עם מגדש על ו-600 כ"ס. בעוד הזמן הנדרש להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש לא השתנה (3.7 שניות), המהירות מרבית כצפוי טובה פחות מהדגם הרגיל - 300 קמ"ש "בלבד" לעומת 322. הגרסה הרגילה, נזכיר, מחזיקה בשיאי המסלול במסלולי האוטודרום בדובאי, נורבורגרינג בגרמניה ולגונה סקה בקליפורניה (למכונית סדאן סדרתית).

חטיבת המכוניות המיוחדות של יגואר לנד רובר (JLR), שמכונה SVO, מיתנה את עיצוב הפרוג'קט 8 לכבוד המהדורה החדשה, שתוצע ב-15 יחידות בלבד. זה אומר שהכנף האחורית המתכווננת (ועצומה) של הגרסה הרגילה הוחלפה במסיט רוח קבוע, וגם מלפנים הפגוש מציע עזר אווירודינמי שונה וצנוע יותר.

פרוג'קט 8, הגרסה הרגילה:


מלבד זאת זו עדיין גרסה קיצונית יחסית מבחינת מראה, כולל הפגוש הקדמי הייחודי עם חורי איוורור בכל צד בצורת כוורת ומכסה מנוע עם פתח גדול בצורת U. מחיר הטורינג לא פורסם.