גיליון 400 הוא אינו עוד גיליון. גיליון 400 הוא אוסף של כתבות ומבחנים של דברים שאנחנו ממש אוהבים, ואנחנו מניחים שגם אתם. יש שם פרארי ומקלארן, יש שם פורשה ולמבורגיני, יש שם את המכוניות הכי מהירות בישראל ויש שם גם מפגש עם הטנק של שוורצנגר!
 
אתם מוכנים? הרי לכם רשימה חלקית
7500 כ"ס, 6500 ק"מ, 3 מסלולי מירוץ, 9 משתתפים וכתבה אחת ענקית שמרכזת את הכל. ניצן רז הוא המשוגע שעומד מאחורי זה. ותמצאו שם את פרארי 488 פיסטה, למבורגיני הורקאן סופר-טרופאו, מקלארן 570S, זנוס E10R, איגל E-טייפ ספידסטר, פורשה 911 טורבו S וגם פורשה קיימן GTS, אודי R8 RWS ולקינוח – פיאט 500 עם מנוע V12(!). להלן טעימה:

מגזין אוטו חוגג – גיליון 400

 
כהומאז' לגיליון 200 האגדי וכקידום לספורט המוטורי – בדקנו מי המכונית המהירה בישראל. זה כשנה שלא נערכו מירוצי דראג בישראל, אז דאגנו לסגור מנחת והבאנו את המתחרים הבולטים ביותר שהיה לענף הזה בשנים האחרונות. וזה חתיכת סיפור להוציא מכוניות מהבוידעם ולהשמיש אותן זה לא עניין של מה בכך. ארבע מכוניות, ביניהן הקולט-איבו מחזיקת השיא הרשמי המהיר ביותר, מיצובישי איבולושן שירדה מעשר שניות באחת הריצות, גולף R מחזיקת השיא לדגם וכנראה העקבית ביותר בתוצאותיה ועוד גולף, הנעה קדמית, רק כזו שיש לה 800 כ"ס. העמדנו מולן, בשביל הפרופורציה אודי R8 חדשה. אז מי המכונית המהירה בישראל?

מגזין אוטו חוגג – גיליון 400

 
מהיר ועצבני, בהוליווד. שלושה ימים שהיו מתוכננים לדברים אחרים בכלל, הפכו להיות שלושה ימים בהם הוליווד הראתה את פניה לאוהד. בגדול, בעקבות אי הגעה בזמן של נציגי יצרן שלא נאמר את שמו, מצא עצמו אוהד מטייל בקליפורניה עם חבר שאולי יצא לכם לשמוע את שמו – שחר אלגזי. בעבר, צלם מערכת באוטו. מפה לשם, לשחר יש רפליקה של האקליפס ממהיר ועצבני וצמד הלבנטינים נעצרו לא פעם בהוליווד, כי מה לעשות והם נראים כמו חלק מהתפאורה. היה בדרך גם את הטנק של שוורצנבר והיה גם מגרש טנקים ושאר ציוד צבאי שהיווה הספק העיקרי לצילומי רמבו, לדורותיו. אלו דברים שיכולים לקרות רק לאוהד והוא העלה הכל על המקלדת. אנחנו העלנו את זה על דפוס.

מגזין אוטו חוגג – גיליון 400

 
ויש לנו גם מבחנים כיפיים - סוזוקי ג'ימני החדש שפוגש "במקרה" את זה שהוחלף, יש מתיחת פנים למאזדה מיאטה, אז לקחנו אותה למסלול והפגשנו אותה עם גורו בתחום; וג'ון בריון, מבחן למיני קופר ג'ון קופר וורקס. בתחום ה"רגיל" יש רק מבחנים לדגמים חדשים ולא לגרסאות - אודי E טרון, ב.מ.וו X5, פיג'ו 508, ריינג' רובר איווק ואודי A1.

מגזין אוטו חוגג – גיליון 400

 
וכמובן יש את המדורים והטורים הקבועים. דני פרומצ'נקו מסכם 33 שנים, אוהד אלגוב מסתבר, גנב את המכונית שלו מחברו (אל תשאלו), אלי שאולי כותב על הקורה בפורמולה 1, יש את מדור הטיול ובואו רק נגיד שבמדור שלכם – האוטו של השכן – יש כנראה את ההפתעה הכי חמודה שיכולנו למצוא. והיא הייתה כאן מתחת לאף. ואתם רוצים לראות אותה.

מגזין אוטו חוגג – גיליון 400

 
בקיצור, סופר-מגזין כיאה לגיליון 400. אנחנו מקווים שתיהנו, כמו שאנחנו נהנינו. ואנחנו מאחלים שלא יצוצו לכם שערות לבנות כמו שהחלו להופיע בראשנו, מהדאגה שההפקות האלו יצליחו. היה קשה, היה כיף ונאחל לכם ולנו שנמשיך להפיק עוד הרבה גיליונות ושנמשיך לחייך כולנו. לפחות עוד 400 גיליונות. תודה!

להזמנת מנוי שיגיע עד לביתכם לחצו כאן או צרו איתנו קשר בטלפון 03-5734044 או במייל [email protected]