חברת פורד העולמית חנכה מרכז חדשנות בארץ במסגרת אירועי שבוע אקומושן. ביל פורד, יושב ראש חברת פורד, שהגיע לישראל לכבוד האירוע, אמר כי "בחמש השנים הקרובות תעשיית הרכב תשתנה מאוד ואף אחד כבר לא יוכל לעשות לבד הכל". פורד ציין כי "המרכז החדש חשוב מכיוון שחברות רבות לא יודעות איך להגיע אלינו, והוא יקל על מיזמים ישראליים להגיע אלינו ולהיות שותפים. אשוב לכאן עוד פעמים רבות כי המרכז הזה יזרים חיים למה שפורד תהפוך בעתיד".

פורד מקימה מרכז חדשנות בישראל
משמאל: ביל פורד יו"ר חברת פורד, דנה וייס
 
ג'ים בוקובוסקי, מנהל בכיר בתחומי אלקטרוניקה, מחקר והנדסה מתקדמת בפורד, שביקר בישראל פעמים רבות אמר: "עשינו הרבה 'סקאוטינג' בישראל, ובשנים האחרונות הגעתי לפחות פעמיים בשנה לכאן וראינו מאות מיזמים... התחלנו לפני תשע שנים, עד שלפני שלוש שנים החלטנו שצריך לפעול אחרת, ראינו שצריך להיות נוכחים כאן ולפעול עם האנשים בישראל, מכיוון שאין כמו להיות כאן ולהשתלב בסביבה ובמיזמים. אנחנו ממוקדים בטכנולוגיות שנוכל להכניס למכוניות שלנו, וזה מה שישפיע על העבודה עם המיזמים. אין לנו מגבלות של תקציב, ואם זה יהיה חשוב לנו, נשקיע בהתאם".
 
ההובלה של מרכז החדשנות של פורד תיעשה על-ידי הצוות של חברת SAIPS הישראלית, שנרכשה על-ידי פורד לפני שלוש שנים, ומפתחת פתרונות ראייה ממוחשבת ולמידה חישובית.  

פורד מקימה מרכז חדשנות בישראל