הווייז כבר בפנים. פיאט חשפה מהדורה מיוחדת של הפנדה, שנקראת "ווייז" (Waze) על-שם יישומון הניווט שפותח בישראל, ונמצא כיום בבעלות גוגל. המהדורה המיוחדת מציינת את הטמעת היישומון במולטימדיה המקורית של הפנדה.

המהדורה החדשה, שמצטרפת לגרסה דומה שהוצעה אשתקד עם הנעה כפולה, מציעה הפעם גם גרסאות הנעה קדמית ומנועים נוספים. ניתן יהיה לבחור אותה עם הנעה קדמית ומנוע 1.2 ליטר בנזין (69 כ"ס) איתו הוצעה הפנדה בישראל, עד ששיווק הדגם הופסק בסוף שנה שעברה.

בנוסף, הפנדה ווייז תוצע גם בגרסת הטווין-אייר הייחודית, עם מנוע שני צילינדרים בנפח 0.9 ליטר, מגדש טורבו ו-85 כ"ס. כאן תוכלו לבחור בין הנעה קדמית לכפולה, וכמו ב-1.2 ליטר רק עם תיבה ידנית.

מחשבת מסלול מחדש: פיאט פנדה ווייז


המהדורה המיוחדת כוללת, מלבד תגי סמל ווייז המחייך בצדי המרכב, גם גג שחור, ידיות, פגושים ומראות צד בשחור מבריק וחישוקי "15. בתא הנוסעים תמצאו מושבים בשחור ואפור עם תפרים בירוק ולבן.

מחשבת מסלול מחדש: פיאט פנדה ווייז


וכמובן, הווייז - שמוטמע כאן ביישומון ה-Uconnect של פיאט. בפנדה, נזכיר, כדי ליהנות ממסך מולטימדיה יש להשתמש בטלפון החכם. יישומון מקורי הופך אותו למסך שלכם, בו תוכלו לראות נתונים שונים מהרכב ולבצע פעולות במולטימדיה. כעת, ניתן להשתמש בווייז גם ישירות מה-Uconnect, בלי להזקק לצאת ולפתוח ווייז בנפרד ברקע.

מחשבת מסלול מחדש: פיאט פנדה ווייז


לפי שעה לא ידוע על תוכניות של חברת סמל"ת, יבואנית פיאט, להחזיר את הפנדה לישראל. בהתאם, גרסת הווייז החדשה ככל הנראה לא תשווק אצלנו.