סיאט הכריזה על רענון למפרט האבזור בכל דגמיה, עם תוספות חדשות, גווני מרכב נוספים ועוד. הרענון מתייחס לכל הדגמים, שיקבלו כל אחד עדכון קליל בלי שינוי לעיצוב ולמנועים.

סיאט אטקה, רכב הפנאי הקומפקטי, מקבל מסך מולטימדיה בגודל "8 בכל הגרסאות, במקום "6.5 עד כה. בנוסף רמות הגימור "סטייל", "אקסלנס" ו-"FR" מציעות מעתה שני שקעי USB מאחור ושקעי 12V ו-230V בתא המטען. גרסאות הנעה קדמית של רמות גימור אלו מצטיידות גם במתלים אדפטיביים.

את רמת הגימור FR ניתן יהיה להזמין מעתה גם עם ערכה שחורה, שכוללת מסילות גג, מסגרות חלונות, מראות צד ותא נוסעים בשחור. יש גם גוון מרכב חדש (לכל רמות הגימור) בשם "שחור קריסטל".

סיאט לאון והחברות מעדכנות מפרטים


רכב הפנאי הקטן סיאט ארונה, יוצע מעתה בגוון חדש של אדום, כך גם המשפחתית הקומפקטית סיאט לאון. זו האחרונה תוצע גם בגוון אפור חדש רק ברמת הגימור FR.

השינויים בלאון ממשיכים גם לגרסת "ספורט בלאק מט", שכוללת מראות צד, מסגרת סבכה קדמית, דיפון תקרה וחישוקי "18 בשחור, לצד מושבי אלקנטרה. בגרסת הסטיישן רמת הגימור הזו כוללת גם מסגרות גג שחורות. ואגב זו, סיאט שינתה את שמה מ-"ST" ל-"ספורטורר ST" (באנגלית - Sportourer).

סיאט לאון והחברות מעדכנות מפרטים


רכב הפנאי הקומפקטי עם שבעה מושבים, סיאט טאראקו, עדיין לא הגיע לישראל. למרות זאת הוא כבר מתעדכן ויציע כעת מערכת עזר לניווט נגרר ושקע 230V בתא המטען.

המיניוואן הגדול, סיאט אלהמברה, מצטייד כעת במסך מולטימדיה בגודל "6.5 בכל הגרסאות, זיהוי שלטים, התרעת רכב בשטח מת וניתן יהיה להזמינו בגוון חדש של כסף.

סיאט לאון והחברות מעדכנות מפרטים


לפי שעה לא ידוע אילו מהשינויים הנ"ל יגיעו לישראל, או מתי. ניתן להעריך עם זאת כי חלקם לפחות יוצע כאן בהדרגה לאורך החודשים הקרובים.