גרסת הכלאיים הנטענת משקע של טויוטה פריוס, הפלאג-אין (Plug-in), משתדרגת לקראת 2020. הגרסה, שמשווקת בארה"ב תחת השם פריים (Prime), מתרעננת בעיצוב עדכני, מפרט משודרג ותמשיך להציע גם אפשרות לטעינה סולארית.

הפריוס פלאג-אין, שאינה משווקת בישראל בדור הנוכחי לאחר שדור קודם שלה לא זכה להצלחה, מציעה מצברים משודרגים ויכולת טעינה משקע חיצוני. כתוצאה מכך טווח הנסיעה החשמלי שלה גדול בהרבה מפריוס רגילה, 45 ק"מ בתנאי אמת - כך על-פי בדיקות טויוטה. המהירות המרבית ללא בנזין עומדת על 135 קמ"ש ותצרוכת הדלק המשולבת במסלול המבחן האירופי - 77 ק"מ לליטר (30.3-27 בדגם הרגיל).

מתיחת הפנים של הפלאג-אין מגיעה בהמשך לרענון שעברו דגמי הפריוס האחרים בנובמבר 2018, ושהושקו בישראל באפריל האחרון. זה אומר חרטום חדש עם עיצוב הכולל פגוש קדמי שונה וכונסי אוויר צדדיים חדשים. מאחור יחידות התאורה חדשות עם עיצוב אופקי במקום ניצב.

טויוטה פריוס נטענת משקע - 45 ק


בתא הנוסעים מוצעת כעת סכמת צבעים שחורה בנוסף ללבנה, ולראשונה גם ספסל אחורי לשלושה נוסעים במקום שניים, כמו בגרסאות הפריוס הרגילות. הפלאג-אין תציע גם לראשונה חישוקי "17 בתוספת תשלום ומרכב בצבע "שחור גלאקסי".

כבעבר, על הגג ניתן יהיה להזמין לוח סולארי, שמאפשר טעינה מקרני השמש. טויוטה מעריכה כי טעינה זו תתרום טווח נסיעה של כחמישה ק"מ ביום, מה שמפחית לא רק את הזיהום מייצור החשמל אלא גם את עלות הטעינה. לוח זה לא הוצע מעולם בישראל, למרות שהוא זמין בפריוס (גם הרגילה) כבר מהדור הקודם.

טויוטה פריוס נטענת משקע - 45 ק


נכון לעתה אין תוכניות לחברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, להשיק מחדש את הפלאג-אין בישראל. תג-מחיר גבוה וטווח נסיעה קצר יחסית של כ-20 ק"מ בגרסה היוצאת, הפכו אותה ללא אטרקטיבית בישראל ובהתאם נמכרו ממנה יחידות בודדות.