מתיחת הפנים של יגואר XE, משפחתית גדולה יוקרתית, הושקה בישראל. חברת המזרח, יבואנית יגואר, הודיעה על תחילת שיווק הדגם, שעבר רענון בחודש מרץ האחרון.

העדכון כולל עיצוב מחודש בחוץ ובפנים. בין היתר יש כעת יחידות תאורה קדמיות מסוג לד מלא, פגוש חדש, פתחי מפלט בשני צדי המרכב במקום מקובצים בצד אחד ויחידות תאורה אחוריות חדשות בעלות עיצוב צר יותר.

בתא הנוסעים בורר החוגה הייחודי הוחלף בבורר הילוכים רגיל. יגואר גם מבטיחה שיפור לאיכות ומסכי מולטימדיה במרכז הקונסולה, שמייתרים את הצורך בחלק מהמתגים המסורתיים.



ה-XE תוצע בישראל בגרסה אחת ושתי רמות גימור: מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 250 כ"ס ו-37 קג"מ, שמשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית ולהנעה אחורית. הביצועים: 6.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש.

יגואר XE מחודשת בישראל: מ-359 אלף שקל


מחיר ה-XE עומד על החל מ-359 אלף שקל לרמת הגימור S. זו מציעה בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת והתרעת הירדמות. יש גם בקרת שיוט אדפטיבית, חישוקי "18, חלון גג, חיישני חנייה היקפיים, מצלמת נסיעה לאחור שמקרינה את התמונה למראה המרכזית (ובכך "מעלימה" את גוף הרכב), מושבים קדמיים חשמליים ומחוממים ובקרת אקלים מפוצלת.



בתמורה ל-375 אלף שקל, חברת המזרח תציע את ה-"S פלוס". זו מוסיפה כניסה והנעה ללא מפתח, בלמים משודרגים עם קליפרים אדומים ומערכת שמע מתוצרת מרידיאן עם יותר רמקולים (עשרה לעומת שישה ב-S).

יגואר XE מחודשת בישראל: מ-359 אלף שקל