יונדאי הודיעה על כוונתה לחשוף שפת עיצוב חדשה לתאי נוסעים, תחת הסיסמה "עיצוב יוצא לחופשי". החשיפה תתקיים בתערוכת פרנקפורט הקרובה (22-12 בספטמבר) בגרמניה.

תחת הסיסמה, יונדאי תציג את החזון שלה לתאי הנוסעים של העתיד, במכוניות אוטונומיות וחשמליות, אז ייתאפשר חופש רב יותר למעצבים. למשל במכונית בה לא נדרש נהג, אין חובה למקם את המושבים דווקא בשתי שורות עם הפנים לכיוון הנסיעה, ואפשר להציע יותר אפשרויות התאמה לפי רצון הנוסעים - ממש כמו הכורסאות בסלון בבית.

למעשה, ביונדאי מסבירים כי תא הנוסעים במכוניות העתיד יהיה בדיוק זה - המשך של אורח החיים שלכם בבית, כאשר נוסעים ינהלו שיחות, יגלשו באינטרנט ויצפו בסרטים בזמן הנסיעה, במקום להתרכז בדרך או לנהוג. ביצרנית צופים שתאי הנוסעים לא רק ישנו את המבנה ויהפכו לגמישים יותר בעיצוב, אלא גם יעשו שימוש בחומרים חדשים - אפילו בצמחים כקישוט, למשל.

היצרנית לא מספקת בינתיים תמונות או אפילו איורים של החזון מרחיק הלכת, ושומרת הכל לתערוכת פרנקפורט. בתמונה היחידה שפורסמה נראה פסל שעשוי להופיע בתצוגה, אם כי הוא נראה כמו מכונית שתא הנוסעים בה לא בהכרח מרווח במיוחד, בלשון המעטה.



זו אגב לא פעם ראשונה בה יונדאי משתעשעת ברעיון דומה. בתערוכת הטכנולוגיה CES בשנת 2017, לדוגמה, יונדאי הציגה רכב תצוגה אוטונומי שהופך לחלק מהסלון הביתי (ראו סרטון למעלה).