תכירו את המכונית הקוצבת החדשה של המוטו-GP, ליגת מירוצי האופנועים הבכירה בעולם: ב.מ.וו M8 קומפטישן (Competition). המכונית, שמבוססת על הגרסה הסדרתית שתושק בקרוב גם בישראל, הוצגה במירוץ המוטו-GP שנערך באוסטריה בסוף השבוע ועברה שורה של שדרוגים בדרך להפוך למכונית הקוצבת הרשמית.

הבסיס מוכר מה-M8 החדשה שהוצגה לפני כחודשיים: מנוע 4.4 ליטר טווין-טורבו בנזין עם שמונה צילינדרים (V8), וההספק הגבוה ביותר בתולדות דגם סדרתי של סדנת השיפורים - 625 כ"ס בקומפטישן (600 ב-M8 הרגילה). גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.2 שניות ולמהירות מרבית של 305 קמ"ש, בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.

בגרסת המוטו-GP, ה-M8 קומפטישן הצטיידה בשלל תופינים מקטלוג האופציות הזמינות לכלל הקונים של M (וכמה שלא), בהן צביעה אגרסיבית בצבעי M, כלוב התהפכות ומטף, שלל חלקים מסיבי פחמן, גלגל הגה מצופה אלקנטרה, כנף אחורית עצומה וכמובן - אורות לד מהבהבים על הגג ובחרטום.

אל תנסו לעקוף: ב.מ.וו M8 שומרת על רוכבי המוטו-GP


המכונית הקוצבת כמובן לא תהיה זמינה באולם התצוגה הקרוב למקום מגוריכם של ב.מ.וו, אבל עם קצת יצירתיות (ולא מעט כסף) תוכלו ליצור משהו דומה באמצעות חלקי M פרפורמנס הזמינים בהזמנה מיוחדת גם בישראל. שיווק ה-M8 הרגילה, בכל מקרה, צפוי להתחיל בישראל לקראת סוף השנה. מחירה אינו ידוע, אך יהיה לבטח יקר משמעותית מהסדרה 8 הרגילה (החל מ-1.25 מיליון שקל).