צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל, נערכת להשקת דגמים חדשים בשנה הבאה - בראשם סקודה סקאלה וקאמיק, ממש בתחילת 2020. הדגמים החדשים יהוו נקודות כניסה לשתי קטגוריות - הסקאלה, שמבוססת על פלטפורמת סופרמיני (MQB A0 כמו פולקסווגן פולו וסיאט איביזה) תנסה באמצעות מידות נדיבות לנגוס בעוגת המשפחתיות הקומפקטיות ותמוצב בין הפאביה לאוקטביה.

הקאמיק, פנאי קטן שמבוסס אף הוא על פלטפורמת סופרמיני, יכניס את סקודה בישראל לתחרות עם אחיו התאום סיאט ארונה, כמו גם רכבי פנאי דוגמת פיג'ו 2008 וניסאן ג'וק.
 
רגע לפני שזה קורה, ביבואנית הפסיקו לאחרונה את שיווק גרסאות ה-1.0 ליטר של סקודה אוקטביה וקארוק. זאת, בשל החלטת סקודה שלא להתאימן לתקינת הזיהום החדשה. כתוצאה מכך, מחיר האוקטביה הבסיסית (1.5 ליטר) עומד כעת על החל מ-135 אלף שקל (לעומת החל מ-129 אלף לדגם הבסיס היוצא) והקארוק הזול ביותר שמוצע בישראל עולה 154 אלף שקל - 8,000 יותר מה-1.0 המבוטל.

סקודה סאקלה וקאמיק בדרך, שיווק גרסאות 1.0 ליטר של סקודה אוקטביה וקארוק הופסק
סקודה אוקטביה 1.0 ליטר עזבה, המחיר עלה
 
כל הסימנים מראים שהאוקטביה הבאה - שתוצג בשנה הבאה - תוצע שוב עם מנוע 1.0 ליטר מוזל. לפחות כרגע, לא נראה שהקארוק יחזור להציע את המנוע הזה.

סקודה סאקלה וקאמיק בדרך, שיווק גרסאות 1.0 ליטר של סקודה אוקטביה וקארוק הופסק
סקודה קאמיק
 
אבל החדשות הגדולות לעתיד הן כאמור סקודה קאמיק וסקאלה, שיושקו בתחילת 2020. ביבואנית מקווים לנגוס בנתח מכירות מהותי בקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות עם הסקאלה, מה שלא כל-כך הלך עם המכונית שהיא מחליפה (סקודה ראפיד).

סקודה סאקלה וקאמיק בדרך, שיווק גרסאות 1.0 ליטר של סקודה אוקטביה וקארוק הופסק
הסופרב מחודשת. גם הכלאיים בדרך?

וגם: סופרב מחודשת 
עוד לפני שני דגמים אלה, כנראה ברבעון האחרון של 2019, סקודה סופרב המחודשת אמורה לנחות בארץ. אחד השינויים החשובים כאן יהיה מנוע 2.0 ליטר עם 190 כ"ס, שיחליף את מנועי ה-1.8 ליטר (180 כ"ס) ו-2.0 ליטר (230 כ"ס). במהלך 2020 ביבואנית מקווים להתחיל גם בשיווק גרסת כלאיים נטענת, שתהנה ממס קניה מופחת ותציע חבילה תחרותית.