תערוכת פרנקפורט הקרובה (22-12 בספטמבר) תהווה במה לחשיפת שתי מכוניות שונות בתכלית של יונדאי. יצרנית הרכב הקוריאנית הודיעה על כוונתה לחשוף גרסה סופר-ספורטיבית בייצור מוגבל של ה-i30N, הגרסה הספורטיבית ממילא של יונדאי i30. ולצידה מכונית תצוגה חשמלית בעיצוב רטרו היישר משנות ה-70.

החשמלית החדשה תכונה "45", לציון מספר השנים מאז יונדאי הציגה את המכונית הסדרתית הראשונה שלה - הפוני. היא גם שואבת השראה מהקווים החדים של אותה מכונית, או כך לפחות נראה מהתמונות החלקיות היחידות שפורסמו. עיצוב הרטרו ישלב, עם זאת, סממנים מודרניים כמו יחידות התאורה הייחודיות המורכבות מנורות לד.

מהצד השני של עולם הרכב, תגיע גרסת ה"פרוג'קט סי" (Project C) של ה-i30N. כאן מדובר במהדורה מוגבלת של 600 יחידות, שתציע חווית נהיגה ממוקדת-עוד-יותר.

יונדאי i30 סופר-ספורטיבית ותצוגה חשמלית בדרך
יונדאי 45, חשמלית בעיצוב רטרו

בין היתר הפרוג'קט סי צפויה להציע משקל עצמי "נמוך משמעותית" מה-i30N, בין היתר תודות לשימוש בסיבי פחמן בחלקים שונים. היא גם תציע חישוקי "19. בשלב זה לא ברור אם בכוונת יונדאי גם לשנות את המנוע (2.0 ליטר עם 275 כ"ס בגרסה המשווקת בישראל), וגם פרטים לגבי שינוי בכיול המתלים או רכיבים אחרים עדיין אין.

יונדאי i30 סופר-ספורטיבית ותצוגה חשמלית בדרך
יונדאי i30N פרוג'קט סי. עוד יותר ספורטיבית

עד החשיפה, יונדאי מסתפקת בתמונות של המכונית תחת הסוואה, מהן ניכרים שינויים - קלים אמנם - לעיצוב. עוד פרטים נוכל לפרסם בחודש הבא.