חברת UMI, יבואנית שברולט לישראל, החלה בשיווק שברולט בלייזר החדש, שהחזיר לחיים את השם המיתולוגי והוצג לפני שנה באמריקה. הבלייזר ממוצב הפעם כרכב פנאי בגודל בינוני ומבוסס על פלטפורמה משותפת לקאדילק XT5. יריבו העיקרי הוא פורד אדג'.
 
הבלייזר החדש מציע אורך של 486 ס"מ ובסיס גלגלים באורך 286 ס"מ (מידות דומות ל-XT5). לתא המטען נפח של 864 ליטר. הרכב החדש יוצע עם מנוע ה-V6 בנפח 3.6 ליטר המוכר של ג'נרל מוטורס, שמייצר כאן 305 כ"ס ומשודך לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 10.6 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית והציון הירוק הוא 15.
 
שברולט בלייזר משווק בישראל בשתי רמות גימור, "פרימיום" (280,000 שקלים) ו-"RS" (בתוספת 5,000 שקלים). לראשונה מראה "מעודן" יותר ולשנייה הופעה "ספורטיבית", כולל חישוקי "21 במקום "20.
 
שברולט בלייזר החדש 2019 נחת בישראל: החל מ-280 אלף שקל


אבזור הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית, התרעה ותיקון סטייה מהנתיב, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית ועמעום תאורה אוטומטי.
 
אבזור המותרות, כיאה לשברולט, עשיר בשתי הרמות. בין היתר מוצעים חלון גג, תאורת קסנון, פתיחת תא מטען חשמלית (גם עם מחוות רגל), מערך מצלמות היקפי שכולל גם מצלמת נגרר ומראה בעלת תצוגת וידאו.

שברולט בלייזר החדש 2019 נחת בישראל: החל מ-280 אלף שקל

 
עוד יוצעו מערכת מולטימדיה עם מסך "8 ('מיילינק 3'), מערכת שמע מתוצרת בוז עם שמונה רמקולים ומערכת אקטיבית לביטול רעשים, מפתח חכם, משטח טעינה אלחוטית לטלפון חכם, בקרת אקלים מפוצלת עם שלוחה לאחור, תפעול חשמלי לכיוון ההגה והמושבים הקדמיים עם זיכרונות, אוורור למושבים הקדמיים, ריפודי עור ועוד.
 
השם בלייזר (Blazer) ותיק מאוד בשברולט, והיה בשימוש בין השנים 1969 ל-2005. תחילה היה רכב פנאי גדול מבוסס טנדר, עם שלדת סולם, בהמשך התכווץ לרכב פנאי קומפקטי (במונחים אמריקנים) אך עדיין התבסס על שלדת סולם. בימי השיא שלו בישראל זכור כאח תאום של GMC ג'ימי, שזכה להצלחה גדולה.



לקראת סוף חייו, שברולט הציגה את ה"טרייל בלייזר", רכב פנאי גדול שהגיע לארץ ב-2005, ושווק לזמן קצר. כצפוי מג'נרל מוטורס, כל תנועה מתבצעת בגדול - ולכן ביצרנית החזירו לחיים גם את הדגם הזה, הפעם כרכב פנאי קומפקטי. הוא צפוי להגיע לישראל בהמשך.

שברולט בלייזר החדש 2019 נחת בישראל: החל מ-280 אלף שקל