סקודה מרחיבה את היצע גרסאות ה"מונטה קרלו" בעלות העיצוב הספורטיבי. אחרי הפאביה, מגיעה תורו של רכב הפנאי הקטן סקודה קאמיק, לקבל את אותו טיפול.

גרסת המונטה קרלו לא כוללת שיפורים ליכולת הדינמית או לביצועים, והיא תוצע בשידוך לכל המנועים ותיבות ההילוכים שבמבחר הקאמיק הרגיל. במקום יש בעיקר עדכונים לעיצוב, עם חלקי מרכב שונים שצבועים בשחור, תגי מונטה קרלו וחישוקי "17 (או "18 בתוספת תשלום).

בין היתר סקודה השחירה את הסבכה הקדמית, חלקים בפגוש הקדמי, מראות הצד, מסילות הגג ואת מסיט הרוח בפגוש האחורי. גם כיתוב "סקודה" ו"קאמיק" מאחור הושחר ואת התמונה משלימים חישוקים כהים ותגי מונטה קרלו שחורים.

נחשף סקודה קאמיק


בתא הנוסעים תמצאו מושבים ספורטיביים בעיצוב ייחודי לדגם, כולל שילוב צבעים שחור-אדום עם תפרים לבנים. על גלגל ההגה ציפוי עור שחור ותפרים אדומים. מלבד זאת גרסת המונטה קרלו מציעה רמת אבזור גבוהה, אם כי בלי תוספות ייחודיות לה.

נחשף סקודה קאמיק


סקודה קאמיק מונטה קרלו יוצג בתערוכת פרנקפורט הקרובה. שיווקו באירופה יחל ברבעון האחרון של השנה. לפי שעה לא ידוע אם בכוונת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, לשווק את המונטה קרלו גם בישראל. ביבואנית לא מסרו תגובה לפנייה בנושא.