לצד המכוניות החשמליות ששולטות בתערוכת פרנקפורט, בראבוס נותרת נאמנה לעצמה: סדנת השיפורים חשפה רכב שטח גדול ומזהם במיוחד, מהדורה מוגבלת וחזקה מאוד של מרצדס G-קלאס.

הרכב החדש נקרא בראבוס G V12 900 "אחד מעשר", מה שמסגיר כי מדובר במהדורה מוגבלת של עשר יחידות. סדנת השיפורים שפכה לתוך ה-G-קלאס את כל הידע המצטבר שלה בשיפורי מרצדס, והתוצאה היא רכב השטח החזק בעולם.

מתחת למכסה המנוע שוכנת יחידת 6.3 ליטר עם 12 צילינדרים וצמד מגדשי טורבו. המנוע פותח מיחידת ה-6.0 ליטר של מרצדס S600, שם הוא מפיק 530 כ"ס. בראבוס הגדילה את הנפח, החליפה בין היתר בוכנות, גל ארכובה, מגדשים, סעפת פליטה, מערכת יניקה ותוכנת ניהול מנוע, והתוצאה: 900 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 153 קג"מ ב-4,200 סל"ד. כדי לא לשבור את תיבת ההילוכים, המומנט מוגבל אלקטרונית ל-122 קג"מ "בלבד".
רכב שטח עם 900 כ

רכב השטח הגדול, ששוקל בגרסה החדשה קרוב ל-2.7 טון, מסוגל להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.8 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 280 קמ"ש. לכך מסייעות תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.

רכב שטח עם 900 כ


ה-G V12 900 מציג נתון תצרוכת דלק וזיהום חריגים לרעה: 5.2 ק"מ לליטר ו-433 גרם פחמן דו-חמצני ל-100 ק"מ בממוצע בתנאי מעבדה. נתונים שלא נראו שנים בעולם הרכב, אפילו בקרב רוב מכוניות העל הקיצוניות ביותר.

רכב שטח עם 900 כ


ערכת השיפורים כולל את ערכת הגוף הרחב של בראבוס, שמוצעת על-ידי הסדנה גם ל-G-קלאס רגילים ("וויידסטאר", Widestar). זו מגדילה את ה-G בלא פחות מ-10 ס"מ. ערכת העיצוב כוללת גם חלקי מרכב מסיבי פחמן, עיצוב סופר-אגרסיבי וכמובן סמל B ענקי.

רכב שטח עם 900 כ


רכב השטח מוצע עם חישוקי "23 וצמיגי 295/35 מלפנים ו-335/30 מאחור, או עם חישוקי "24 וצמיגי 295/30 מלפנים ו-355/25 מאחור. השיפורים כוללים גם שדרוג לבלמים ולמתלים, כמו גם שלל אפשרויות התאמה לעיצוב תא הנוסעים, בהתאם להעדפת הלקוח.
רכב שטח עם 900 כ

והמחיר? זה עומד על 605 אלף יורו בגרמניה, לפני מסים. בישראל זה אומר כ-2.4 מיליון שקל - או למעלה מ-5.5 מיליון שקל אחרי מסים.