חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, החלה בשיווק ה-C300e. זוהי גרסת כלאיים נטענת משקע (פלאג-אין הייבריד או PHEV בקיצור) של מרצדס C-קלאס, רכב שלפי היצרנית שייך לדור שני של רכבי PHEV. זה בא לידי ביטוי בטווח משופר ובאיכות חטיבת הכוח, כך על-פי מרצדס. בישראל גרסאות כלאיים נטענות הפכו פופולאריות בתחום היוקרה בזכות הקלות המס.
 
העדכון המשמעותי לעומת הגרסה היוצאת נמצא במערכת החשמל, שם קיבולת המצברים יותר מהוכפלה (ל-13.5 קילוואט-שעה) וטווח הנסיעה עלה ל-44 ק"מ. כלמוביל תציע אחריות של שש שנים למצברים.

בנוסף, מנוע חשמלי חדש מספק 122 כ"ס (שיפור של יותר מ-40 כ"ס). כמו בעבר, יש מנוע טורבו-בנזין עיקרי, שמפיק 211 כ"ס מנפח של 2.0 ליטר ומשודך לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית. ההספק המשולב עומד על 320 כ"ס והמומנט על 71.4 קג"מ, מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.4 שניות.

מרצדס C-קלאס נטענת משקע בישראל: מ-336 אלף שקל


מחיר ה-C300e עומד על החל מ-336 אלף שקל לרמת הגימור "הרמוני". כמקובל בגרסת PHEV, רמת האבזור גבוהה וכוללת מערכות בטיחות מתקדמות - עם בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים (עם סיוע אקטיבי בתוספת תשלום, אז גם תקבלו מערכת זיהוי מצבי חירום והכנה לתאונה ועוד). תא הנוסעים שודרג וקיבל לוח מחוונים דיגיטלי ברמות האבזור הגבוהות ומערכת מולטימדיה עם מסך מגע ("10.25).

מרצדס C-קלאס נטענת משקע בישראל: מ-336 אלף שקל


בנוסף להרמוני מוצעות רמות הגימור "אולטימייט הרמוני" (החל מ-366 אלף שקל) ו-"AMG" (החל מ-376 אלף שקל). אבזור הבסיס כולל תאורת לד, חישוקי "17, חלון גג, כניסה והנעה ללא מפתח ותפעול חשמלי למושב הנהג. האולטימייט מוסיפה בין היתר חישוקי "18, מצלמות היקפיות, לוח מחוונים דיגיטלי, קפיצי אוויר ואת מערך הבטיחות המשודרג. ל-AMG קוסמטיקה ספורטיבית יותר.

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, שואף שעד סוף 2020 מרצדס תוביל את השוק המקומי עם המגוון הרחב ביותר של רכבי כלאיים נטענים וחשמליים. בהודעת היבואנית פינטו הוסיף כי "לאור פקודת המיסוי החדשה, בתחילת השנה הדגמים המחושמלים צפויים להתייקר בכ-20%".