שברולט חשפה את גרסת הקונברטיבל של הקורבט החדשה (C8). ומהנדסי היצרנית לא הסתפקו בחידוש של מנוע מרכזי, לראשונה בתולדות הדגם הקונברטיבל גם מציעה גג קשיח מתקפל, במקום מנגנון גג הבד המסורתי.

הגג החשמלי כולל שישה מנועים שמקפלים אותו בתוך 16 שניות, זאת גם בתנועה במהירות של עד 48 קמ"ש. בשברולט מציינים כי גם כאשר הגג פתוח, נפח המטען מאחורי המנוע המרכזי נותר נדיב מספיק לשני תיקי מקלות גולף. תא המטען הקדמי יכול להכיל מזוודת טרולי (כמו שמותרת בעלייה למטוס) ותיק של מחשב נייד.

לפי היצרנית, הבחירה בגג קשיח נובעת מרצון להציע בידוד רעשים עדיף, תחושת בטחון וגם עיצוב זורם. כמובן שהעובדה כי פרארי מציעה מנגנון דומה במכונית המנוע המרכזי שלה, ה-F8 ספיידר, לא הפריעה.



כמו הקופה, הקורבט קונברטיבל תצויד במנוע V8 מרכזי בנפח 6.2 ליטר שמספק 495 כ"ס ו-65 קג"מ. את הכוח מעבירה לגלגלים האחוריים תיבת שמונה הילוכים רובוטית כפולת מצמד. נתוני ביצועים לא פורסמו.

שברולט קורבט עם מנוע מרכזי - עכשיו גם בקונברטיבל


וכמו הקופה, הסיכוי לראות את הקורבט הפתוחה בישראל בשיווק סדיר נראה בינתיים לא גבוה במיוחד. מחברת UMI, יבואנית שברולט, נמסר עם השקת הקופה כי "יבוא שברולט קורבט לישראל נמצא בבחינה מול היצרנית" - הצהרה דומה לזו שניתנה על-ידי היבואנית גם לגבי דורות קודמים.

משברולט נמסר כי הקונברטיבל תעלה בארה"ב 7,500 דולר (כ-26 אלף שקל) מקורבט קופה. זו האחרונה עולה "החל מכ-60 אלף דולר" בארה"ב (כ-210 אלף שקל).

שברולט קורבט עם מנוע מרכזי - עכשיו גם בקונברטיבל


לצד הקונברטיבל, שברולט מעניקה הצצה גם לגרסת המירוץ של הקורבט, ה-C8.R, שתערוך את הופעת הבכורה שלה במירוץ 24 השעות של דייטונה בסוף ינואר 2020. פרטים לגבי זו לא פורסמו בשלב זה.