אחרי תקופה שקטה למדי, בחברת קרסו, יבואנית אינפיניטי לישראל, מתכוננים ב-2020 לחידוש חשוב שאמור להביא תנופה שיווקית ולשפר מהותית את מכירותיה בישראל - אינפיניטי QX50.
 
שיווק רכב זה, שהוצג עוד בסוף 2017, צפוי להתחיל לקראת הרבעון השני של 2020. הוא ימוצב, כמו בארה"ב, מול אודי Q3 וב.מ.וו X3. לרכב הפנאי של אינפיניטי אורך של 469 ס"מ ובסיס גלגלים של 280 ס"מ.
 
אחד הקלפים הייחודיים של הרכב הוא מנוע 2.0 ליטר טורבו שמייצר 268 כ"ס. מדובר במנוע מתקדם במיוחד והראשון בעולם עם יחס דחיסה משתנה, שנשלט אלקטרונית ומאפשר לשנות את מהלך הבוכנה ב-0.2 מ"מ. בדרך זו נפח המנוע נע בין 1,970 ל-1,997 סמ"ק ויחס הדחיסה בין 14:1 ל-8:1.
 


המנגנון החדשני מאפשר לטענת אינפיניטי שילוב טוב יותר בין ביצועים וחסכון בדלק. המנוע, שפותח במשך שני עשורים, יכול לפי היצרנית להביא לחיסכון של 15% בדלק מול מנוע מקביל שגרתי עם הספק דומה. הוא משודך לתיבה אוטומטית רציפה ומוצע עם הנעה קדמית או כפולה. יש להניח שכיאה לאינפיניטי, ה-QX50 ישווק בישראל ברמת אבזור גבוהה למדי.   
 
​אינפיניטי QX50 - בקרוב בישראל


"השאיפה היא להגיע עם הרכב להיקפי מכירות גדולים ולהביא את אינפינטי למקום הרבה יותר ראוי", מסבירים שרית רדין, סמנכ"ל שיווק, דיגיטל וקשרי לקוחות בקרסו ואדר אביטל, סמנכ"ל קשרי יצרנית בקרסו. "זה הפלח הגדל ביותר בתחום היוקרה בשנה האחרונה. בעבר תמיד היה לנו חוסר בגרסאות בסיס זולות ואנחנו מקווים שנצליח לפתור זאת הפעם. זאת למרות שלגרסת הבסיס שלנו מנוע שיתמודד מול חטיבות הכוח היותר חזקות של המתחרים". 

​אינפיניטי QX50 - בקרוב בישראל

 
הם גם מסבירים שההחלטה של אינפינטי לצאת מאירופה אינה מפריעה ליבואנית. "עבורנו זו הזדמנות. השוק האירופי מאוד קשה ברגולציה שלו ועלויות הייצור שם מאוד גבוהות. השווקים החזקים היו וימשיכו להיות צפון אמריקה, מזרח אסיה ומדינות המפרץ. אנחנו יכולים לקבל גם רגולציה אמריקנית, לכן עדיף לנו להיות בצד הזה.

​אינפיניטי QX50 - בקרוב בישראל

 
"ראינו את צפי ההשקות לשלוש השנים הקרובות והמותג יפנה להנעה אלטרנטיבית, ויציג דגמים שיפנו לקטגוריות חדשות. הכיוון יהיה יוקרה עם דגש על טכנולוגיה וחשמל וה-DNA ימשיך להיות דינמיות וביצועים".
 
את הצעד הגדול של אינפיניטי מבחינת דגמים חדשים ומחושמלים נתחיל לראות ב-2021.