חברת דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, מודיעה על קריאה לתיקון למכונית הסופרמיני מאזדה 2. בקריאה מעורבות מכוניות שיוצרו בין מרץ ליולי 2019, ובסך הכל 1,149 יחידות שעלו לכביש בישראל.

מבדיקה פנימית שביצעה מאזדה ביפן, נמצא כי קיים חשש לכשל בתוכנת הניהול של מחשב תיבת ההילוכים, כך נמסר בהודעת היבואנית. התקלה עשויה להתבטא בכך שהתיבה תיצור בלימת מנוע חזקה מדי (ככל הנראה על-ידי שמירה על הילוך נמוך מהרצוי).
                                                      
במסגרת התיקון, יבוצע עדכון תוכנה. ביבואנית מעריכים כי הטיפול יארוך כחצי שעה, כאשר מומלץ להזמין תור מראש לביצוע התיקון, בכדי לצמצם את זמן ההמתנה. חשוב לשים לב כי כל בדיקה, תיקון והחלפת חלק הנכללים בקריאה לתיקון, מבוצעים ללא כל עלות מצד בעל הרכב.

1,149 מאזדה 2 - לתיקון בישראל


עוד חשוב לדעת כי בהתאם לתקנות בישראל, חובה לבצע את התיקון בתוך שישה חודשים מיום קבלת המכתב לביתכם. לאחר מועד זה רישיון הרכב לא יחודש, לא תוכלו לבצע את מבחן הכשירות השנתי (טסט), לחדש את רישיון הרכב או לשנות את רישום הבעלות ברישיון (העברת בעלות).
 
בעלי מאזדה 2 המעוניינים לבדוק אם רכבם נכלל בקריאה לתיקון, יכולים לעשות זאת באמצעות מוקד שירות הלקוחות של דלק מוטורס, בטלפון שמספרו 08-9139995, או באתר החברה.