אלפא רומיאו סטלביו וג'וליה מתעדכנים לקראת 2020. בתערוכת לוס אנג'לס שנערכת השבוע, אלפא רומיאו מציגה את מתיחות הפנים של רכב הפנאי בגודל בינוני והמשפחתית הגדולה, המבוססים על אותה פלטפורמה.

בשני המקרים העדכונים אינם בולטים במיוחד, וניכר כי ביצרנית העדיפו כמעט שלא לשנות את העיצוב. במקום תמצאו גווני מרכב חדשים - כחול, לבן ובג'וליה בלבד גם ירוק. יותר רמות גימור של הסטלביו יוצעו עם אפשרות לקישוטים בצבע הרכב - למשל חלקי פגוש ובתי גלגלים. לחלופין, ניתן יהיה להזמין ערכת השחרה ואף ערכת סיבי פחמן (בגרסת הקוודריפוליו הספורטיבית בלבד).

רכב הפנאי גם מציג יחידות תאורה חדשות מאחור, אם כי מדובר בעיקר בעדכון לחלוקת התאורה ולא לצורה הכללית. בתא הנוסעים השינוי מינורי לא פחות - כאשר החדשה הגדולה היא מערכת מולטימדיה משודרגת עם מסך מגע בגודל "8.8, בנוסף לאפשרות התפעול הרגילה בחוגה הממוקמת בקונסולה שבין המושבים. יש גם מגירת אחסון חדשה עם משטח טעינה אלחוטית לטלפון חכם והשמשה הקדמית שודרגה להפחתת חדירת קרני שמש לתא.

אלפא רומיאו מרעננת את הסטלביו וג'וליה ל-2020
אלפא רומיאו ג'וליה (למעלה) וסטלביו
אלפא רומיאו מרעננת את הסטלביו וג'וליה ל-2020


חידוש חשוב לא פחות נמצא במפרט מערכות הבטיחות, שם אלפא רומיאו תציע מערכת נהיגה אוטונומית ברמה 2. מערכת זו, שפותחה יחד עם בוש, כוללת יכולת נסיעה מוגבלת בכביש בינעירוני (בעיקר בפקקים), כולל שמירת מהירות נבחרת, מרחק מהרכב מלפנים ומרכוז בנתיב. גם בנהיגה ידנית הדגמים המחודשים שודרגו, כולל התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, התרעת רכב בשטח מת עם סיוע בהיגוי, זיהוי שלטים והתרעת הירדמות.

אלפא רומיאו מרעננת את הסטלביו וג'וליה ל-2020


מאלפא רומיאו לא נמסר על שינויים למפרט הטכני - כלומר למנועים, תיבות הילוכים וכדומה. עוד פרטים על הסטלביו וג'וליה המיועדים לישראל, כלומר במפרט האירופי, יפורסמו ככל הנראה בשבועות הקרובים. מחברת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו, נמסר כי מתיחות הפנים של הסטלביו והג'וליה יגיעו לישראל במהלך הרבעון הראשון של 2020