קופרה (Cupra), מותג הספורטיביות החדש של סיאט, יוצא לדרך מקומית. חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית מותגי קונצרן פולקסווגן, מודיעה על תחילת שיווק קופרה אטקה, הרכב הראשון (והיחיד בינתיים) של המותג.
 
רכב הפנאי הספורטיבי הוא למעשה גרסת ביצועים של סיאט אטקה, ומגיע לישראל כמעט שנתיים אחרי שהוצג בפברואר 2018. הוא מציע עיצוב אגרסיבי יותר, כולל ספוילר אחורי, ארבעה פתחי מפלט, כונסי אוויר גדולים בחרטום ועם סמלי "קופרה" במקום "סיאט".
 
קופרה אטקה מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו שמייצר 300 כ"ס ו-40.7 קג"מ (לעומת 290 כ"ס ו-38.7 קג"מ בסיאט ליאון קופרה). הכוח עובר לכביש דרך תיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה כפולה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 245 קמ"ש. עוד במפרט: בולמים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית עם שישה מצבי ניהוג.

קופרה אטקה הגיע לישראל: החל מ-250 אלף שקל

 צילום: יצרן

גם בתא הנוסעים איפור ספורטיבי ותאורת אווירה עשירה. האבזור כיאה לדגמים כאלה שופע ולרכב חישוקי "19, דלת אחורית חשמלית, תאורת לד, חלון גג, לוח מחוונים דיגיטלי, מולטימדיה עם מסך "8, מצלמות היקפיות, מערכת חנייה אוטומטית, מערכת שמע מתוצרת ביטס, בקרת אקלים, מפתח חכם, ומושבי עור ספורטיביים עם תפעול חשמלי.

קופרה אטקה הגיע לישראל: החל מ-250 אלף שקל

 צילום: יצרן

חבילת "פרו" מוסיפה מושבי ספורט מיוחדים וחישוקים דו-גווניים (שחור ונחושת). מחיר קופרה אטקה נקבע על 250 אלף שקל וחבילת הפרו עולה 18 אלף שקל נוספים.

קופרה אטקה הגיע לישראל: החל מ-250 אלף שקל