ד.ל.ב ספורט הכריזה על חידוש היבוא ותחילת השיווק של קטנועי פיג'ו, לאחר מספר שנים בהן המותג לא פעל בתחום זה בישראל.

קטנועי פיג'ו, מותג הפועל בתחום הדו-גלגלי מאז 1898, יובאו לישראל בשנות התשעים ובתחילת המאה הזו, אך נוכחותם בשוק התפוגגה בעשור הנוכחי. קונצרן מהינדרה ההודי, שהחזיק מ-2014 ב-51% ממניות המותג הדו-גלגלי, רכש השנה את יתרת 49% של המניות, לשליטה מלאה, שהצטרפה לבעלותו המלאה במותגי ג'אווה הצ'כי ו-BSA הבריטי.

ד.ל.ב מוטוספורט הכריזה כי עם תחילת היבוא ישווקו שלושה דגמים, שניים מהם – טוויט וספידפייט, קטנועי 125 סמ"ק – נמכרו כאן קודם בגרסאותיהם הקודמות לאורך מספר שנים, ואילו השלישי, המטרופוליס התלת גלגלי, הגיע לארץ ב-2014, כאלטרנטיבה להצלחתו של הפיאג'ו MP3, אך נכשל במכירות וירד מהר מן המדף, כעת, מדובר בדגם מעודכן.

הקטנועים של פיג'ו חוזרים לישראל

צילום: איתמר רותם

פיג'ו טוויט 125
טוויט 125 מאופיין בגלגלי "16, משקלו 120 ק"ג, והוא מצויד במנוע 125 סמ"ק מוזרק-דלק ומקורר-אוויר, וזה מייצר 10.2 כ"ס ב-8500 סל"ד ו-1 קג"מ ב-7000 סל"ד, וצריכת הדלק שלו היא 35.7 ק"מ לליטר. לטוויט שני בלמי דיסק ומערכת בלימה משולבת. מחיר: 14,900 שקל

הקטנועים של פיג'ו חוזרים לישראל

צילום: איתמר רותם

פיג'ו ספידפייט 125
דור רביעי לדגם ששלושת הדורות הקודמים שלו שווקו גם בישראל. ספידפייט הוא הדגם הנמכר של פיג'ו, עם למעלה מחצי מיליון יחידות. הדגם החדש מצויד במנוע 125 כ"ס מוזרק-דלק ומקורר-נוזל, מייצר 11 כ"ס ב-7400 סל"ד ו-1.1 קג"מ ב-5600 סל"ד, וצריכת הדלק שלו היא 47.6 ק"מ לליטר, לטווח רכיבה של 400 ק"מ. לספידפייט שני בלמי דיסק ומערכת בלימה משולבת, ובנוסף צמד פנסי לד בחזית, מסך תצוגה LCD, שקעי USB ו-12 וולט ומנשא לסלולרי. המחיר, החל מ-14,900 שקל 

הקטנועים של פיג'ו חוזרים לישראל

צילום: איתמר רותם

פיג'ו מטרופוליס 400
פיג'ו השיקה את הדגם התלת-גלגלי שלה, מטרופוליס 400, ב-2013, 7 שנים לאחר שפיאג'ו את הציגה את החלוץ שבחבורה, MP3, ושדרגה אותו לקראת 2017. עיצוב הכלי, כך פיג'ו קטנועים, גם בהשראת דגמי הפנאי של מותג הרכב, בעיקר החזית והפנסים מלפנים והתאורה מאחור.

למטרופוליס מנוע 399 סמ"ק מוזרק-דלק ומקורר-נוזל המייצר 35.6 כ"ס ב-7250 סל"ד ו-3.9 קג"מ ב-5750 סל"ד, וצריכת הדלק שלו היא 25.6 קילומטר לליטר, לטווח נסיעה של 285 ק"מ.
במפרט: תאורת לד ליום, מערכת חיישני לחץ אוויר בצמיגים, בלימה משולבת ו-ABS, התנעה ללא מפתח, מסך תצוגה LCD, תא מטען גדול מתחת למושב ותא כפפות, שקעי טעינה ועוד. המחיר, החל מ-48,900 שקל.

הקטנועים של פיג'ו חוזרים לישראל

צילום: איתמר רותם

שיווק, מכירות
לקטנועי פיג'ו, כחלק ממערך ד.ל.ב מוטוספורט של לובינסקי, 19 נקודות מכירה ברחבי הארץ. בנוסף, יוצבו קטנועי המותג גם באולמות התצוגה של דגמי המכוניות של פיג'ו. האחריות לדגמי הקטנועים היא ל-24 חודשים וללא הגבלת ק"מ. רוכשי הקטנועים של פיג'ו יוכלו לעשות טרייד-אין לפי המחיר המופיע במחירון לוי יצחק ובכפוף לבדיקה.

הקטנועים של פיג'ו חוזרים לישראל