יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, מתחילה בשיווק מתיחת הפנים של טויוטה C-HR. רכב הפנאי היה אחד ממנועי הצמיחה הגדולים של טויוטה בישראל מאז נחת כאן ב-2017, עם מסירות של כ-14 אלף יחידות.
 
מתיחת הפנים כוללת יחידות תאורה חדשות מלפנים המשולבות בתאורת יום, פנסי ערפל במיקום חדש, פגוש שונה ומאחור יחידות תאורה מעודכנות (לד מלא בגרסה הבכירה) ופגוש עם חלק תחתון בצבע הרכב. יש גם חישוקים בעיצוב חדש וגוונים חדשים למרכב.
 
בתא הנוסעים שינוי ברוח דומה, כולל הבטחה לשיפור האיכות ומערכת מולטימדיה חדשה עם מתגים לקיצורי דרך (כמו בקורולה). ברמת הגימור היקרה ביותר מוצעת גם מערכת שמע מתוצרת JBL עם תשעה רמקולים (שישה ביתר רמות הגימור).

טויוטה C-HR מחודש בישראל - מ-143 אלף שקל
טויוטה C-HR המחודש (למעלה) ולפני העדכון
 
בעוד באירופה נוספה גרסת 2.0 ליטר כלאיים, בישראל המנוע היחיד נותר ה-1.8 ליטר כלאיים (122 כ"ס), הפעם עם מצברי לתיום-יון במקום ניקל מטאל. כמו בעבר הרכב נמצא בקבוצה 2 בדירוג הירוק ותצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 26.3 ק"מ לליטר.

טויוטה C-HR מחודש בישראל - מ-143 אלף שקל

 
טויוטה מבטיחה שדרוג למערכות ההיגוי והבלימה, שיפור לעידון ולבידוד הרעשים. ברמת הגימור הבסיסית הרכב ישווק עם צמיג רזרבי מוקטן ותא מטען בנפח 297 ליטר. בגרסאות היקרות יותר ערכת תיקון תקרים ונפח של 377 ליטר.
 
הרבה רמות גימור
ה-C-HR מוצע כעת בחמש רמות גימור. הבסיסית, C-LUB, עולה 144 אלף שקל. תמורתם תקבלו בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, זיהוי תמרורים, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי ועמעום אורות. אבזור המותרות כולל חישוקי "17,  תאורת לד ובקרת אקלים מפוצלת.
 
רמת הגימור C-ITY עולה 146 אלף שקל, ומוסיפה מפתח חכם, מראות צד מתקפלות חשמלית, חיישן גשם וערכת תיקון תקרים במקום גלגל חלופי.

טויוטה C-HR מחודש בישראל - מ-143 אלף שקל

 
רמת C-HIC שעולה 150 אלף שקל מוסיפה חיישני חנייה עם בלימת חירום אוטונומית למניעת פגיעה במכשולים שאינם נראים על-ידי הנהג, חישוקי "18, גג בצבע שחור, שמשות כהות ותאורת אווירה.
 
רמת C-ONCEPT עולה 158 אלף שקל ומוסיפה התרעת רכב בשטח מת בנסיעה לפנים ולאחור, מושב נהג חשמלי, וריפודי עור.
 
מי שירצה להיות מיוחד, יוכל לבחור ב"מהדורת השקה" שעולה 160 אלף שקל. זו מוותרת על מושב נהג חשמלי וריפודי עור (לטובת עור משולב), אך מוסיפה תאורת לד מלא חכמה, מערכת עזר לחנייה, מערכת שמע משודרגת (JBL שהוזכרה למעלה) ותוצע גם בגוון מרכב ייחודי (כתום עם גג שחור).
 
טויוטה C-HR מחודש בישראל - מ-143 אלף שקל


המחירים מעט יקרים משמעותית מבעבר, ומהיבואנית נמסר כי התייקרות זו נובעת משינוי שיטת המיסוי שתחול על מכוניות כלאיים משנה הבאה. לטענת היבואנית, חלק מההתייקרות שנכפתה על-ידי משרד האוצר לא גולגלה למחיר לצרכן.