חברת קרסו, יבואנית רנו לישראל, החלה בשיווק רנו טראפיק המחודשת שהוצג באפריל השנה, חמש שנים אחרי השקת הדור הנוכחי. החידוש המשמעותי ביותר במסחרית, שלא עברה שינוי גדול בעיצוב, נמצא בחטיבת הכוח. הטראפיק מוצעת כעת עם מנוע 2.0 ליטר טורבו-דיזל שמייצר 170 כ"ס ומשודך לתיבת שישה הילוכים רובוטית דו-מצמדית. עד כה המסחרית הוצעה עם מנוע 1.6 ליטר דיזל עם עד 125 כ"ס ותיבה ידנית בלבד.
 
הטראפיק המחודשת תוצע כוואן (רכב הובלה) בשתי גרסאות אורך ובמרכב קצר יותר בגרסת תשעה נוסעים (שלוש שורות של שלושה מושבים כולל מושב הנהג). מחיר הגרסה המסחרית הסגורה יחל מ-233 אלף שקל (18 אלף יותר מבעבר) בעוד גרסת הנוסעים תעלה החל מ-245 אלף שקל.
 
אורכה של הגרסה הקצרה 500 ס"מ בעוד זה של הארוכה 540 ס"מ. הפער דומה גם בנתון בסיס הגלגלים עם 310 ו-350 ס"מ בהתאמה.
 
רנו טראפיק מחודשת - החל מ-233 אלף שקל
צילום: רנו

במסגרת העדכון המסחרית קיבלה סממני עיצוב המחוברים יותר למבחר הנוכחי של מכוניות הנוסעים של רנו, וזה בולט למשל בסבכה ובתאורת היום בצורת האות C. הטראפיק גם מציעה תאורת לד מלאה ומצלמת נסיעה לאחור. בתא הנוסעים עודכנו המחוונים ומרכיבים שונים ויש גם מערכת מולטימדיה מודרנית עם מסך "7. עוד שינוי מעניין מבחינה היסטורית הוא שזה הטראפיק הראשון מאז 2001 שלא יוצע גם כאופל ויוארו (לאחר רכישת אופל על-ידי PSA, המסחרית של המותג הגרמני מתבססת על סיטרואן ג'אמפי).

רנו טראפיק מחודשת - החל מ-233 אלף שקל
צילום: רנו
 
הטראפיק החדשה מוצעת בישראל ללא מערכות בטיחות מתקדמות. במקומן מוצעת מערכת התראה מתוצרת מובילאיי.