סקודה חשפה את הוויז'ן אין (Vision IN, קיצור של India, הודו). זהו רכב פנאי לתצוגה שיהפוך בעוד כשנה לדגם סדרתי ראשון שסקודה מפתחת במיוחד להודו. הוא צפוי להתבסס על גרסה מותאמת של פלטפורמת MQB-A0, אותה אחת המשמשת את סקודה קאמיק ואחיו (סיאט ארונה ופולקסווגן טי-קרוס), ושמכונה MQB-A0-IN. סקודה היא מובילת הפיתוח לדגמי קבוצת פולקסווגן להודו.

הוויז'ן אין מציע אורך של 426 ס"מ ובסיס גלגלים של 267 ס"מ - בשני המקרים גדול בשני ס"מ מהקאמיק. בכך הוא גם ארוך ב-15 ס"מ מהטי-קרוס ועם בסיס גלגלים גדול ב-12 ס"מ. הגרסה הסדרתית צפויה להציע אף היא מידות נדיבות יחסית למה שמוגדר כרכב פנאי קטן.

גרסת התצוגה צוידה במנוע 1.5 ליטר טורבו-בנזין עם 150 כ"ס, שייתכן ויוצע בפסגת ההיצע ההודי - אם כי גרסאות חלשות יותר צפויות אף הן. המנוע שודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד והנעה קדמית, נתוני ביצועים לא פורסמו.

סקודה קאמיק להודו: ויז'ן אין
צילום: סקודה

בייצור רכב התצוגה סקודה עשתה שימוש בחומרים ובהשראה מעולם העיצוב ההודי. בין היתר חלקי תא שונים יוצרו מעלי אננס, זכוכית, פלסטיק ממוחזר, עץ אלון וצמח הריבס. מסך המולטימדיה הענקי ("12.3) וחישוקי הגלגלים הענקיים לא פחות ("19) יוצרו מחומרים רגילים לגמרי ושניהם צפויים להתכווץ בדרך לדגם הסדרתי. זה אגב יוצג בתחילת 2021, ובהיעדר תקינה אירופאית אינו צפוי להגיע לישראל.

סקודה קאמיק להודו: ויז'ן אין
צילום: סקודה

סקודה קאמיק להודו: ויז'ן אין
צילום: סקודה