תחרות אוטו השנה 2020 הגיעה לסיומה, ואיתה מגיעות ההכרזות על הזוכה הגדול בתואר אוטו השנה, לצד ההכרזות על הזוכות בקטגוריות השונות. בכל קטגוריה נבחרו 5 מועמדות ראויות שעלו לגמר – מהן נבחרה רק אחת.
 
השנה, הזוכה בתואר 'אוטו השנה של ישראל 2020 בקטגוריית סופרמיני' היא – סיטרואן C3.

סיטרואן C3 – אוטו השנה 2020 בקטגוריית סופרמיני
צילום: עמית אגרונוב
 
זו השנה השלישית ברציפות בה התואר מוענק לסיטרואן C3, מכונית הסופרמיני של היצרנית. לטעמנו היא ראויה לתואר ובראש ובראשונה בזכות העיצוב המלבב – שגם כיום נותר אחד הייחודיים בענף ומעלה חיוך בכל פעם שאחת כזו עוברת, בטח אם היא צבועה באחד מצבעי המרכב העליזים איתם מוצעת. וכמובן ישנה האפשרות לשילובי צבעים מקוריים שמוסיפים לה ייחוד.

 
גם סביבת הנהג מעוצבת באותה רוח מקורית, עם מספר שילובי צבעים ועיצוב ייחודי שמלווה את הדגם עוד מדורו הראשון. בזכות מספר רב של שילובי צבעים אפשריים למרכב, גג, מראות ועוד קשה למצוא שתי סיטרואן C3 זהות – כולן צבעוניות, שונות ומיוחדות.
 
ייחודי ומקסים ככל שיהיהף, סיטרואן C3 ראויה לתואר לא רק בזכות העיצוב. מדובר באחת ממכוניות הסופרמיני הנוחות ביותר שמוצעות כיום בשוק הרכב הישראלי. נוחות הנסיעה טובה מאוד, המושבים רכים ועוטפים ורמת השקט נמוכה ביחס למקובל בקטגוריה.



לכך סיטרואן C3 מצרפת מפרט אבזור עשיר כבר ברמת הכניסה ומקיפה ממש ברמות הגימור הגבוהות – בקרת שיוט, חישוקים קלים (16 או 17 אינץ'), בקרת אקלים, מסך מגע בגודל 7 אינץ', אפל קארפליי, חיישני חניה, כניסה והנעה ללא מפתח זו רק רשימה חלקית.



מעבר לכך היא מצוידת ברשימת אבזור בטיחות עשירה למדי הכוללת זיהוי תמרורים, התרעה על שמירת מרחק, התרעה על רכב בשטח מת, מערכת בלימה אוטונומית ומצלמת דרך מקורית עם חיישן כוחות G השומר את הצילומים בזיהוי תאונה.
 
כבעבר היא מוצעת עם יחידת הנעה יעילה ומוצלחת (1.2 ל', טורבו, 110 כ"ס) ובאופן נדיר לסגמנט – 5 שנות אחריות מלאות מהיצרנית.

סיטרואן C3 – אוטו השנה 2020 בקטגוריית סופרמיני
צילום: עמית אגרונוב
 
לסיכום, העיצוב המלבב מבחוץ ומבפנים, סביבת הנהג המקורית והנעימה, מפרט האבזור העשיר, מפרט הבטיחות המקיף והשילוב של כל אלה עם מחיר אטרקטיבי הובילו אותנו להעניק את תואר הסופרמיני הנבחרת של מגזין אוטו לשנת 2020 אל סיטרואן C3, בפעם השלישית ברציפות.

סיטרואן C3 – אוטו השנה 2020 בקטגוריית סופרמיני
צילום: עמית אגרונוב