אחרי שורת קדימונים, הדלפות ותמונות ריגול, מגיע הדבר האמיתי: אלו תמונות רשמיות ראשונות של קיה סורנטו החדש, דור רביעי לרכב הפנאי בגודל בינוני של קיה. שיווקו בישראל יחל עוד השנה, במחצית השנייה של 2020.

הסורנטו החדש יוצג רשמית בתערוכת ז'נבה בחודש הבא, אז קיה תחשוף גם את המפרט הטכני. בינתיים היצרנית הקוריאנית מסתפקת בתמונות ראשונות, מהן ניתן להתרשם מהעיצוב החיצוני והפנימי.

מהיצרנית נמסר כי הסורנטו החדש עוצב תחת הסיסמה "נועזות מעודנת", ומסבירים כי ביקשו להוסיף אלגנטיות ועידון לעיצוב הקשוח וחסון של הדורות הקודמים. קווי המתאר כעת מפוסלים יותר ופחות עגולים, עם קורה קדמית משוכה שלושה ס"מ לאחור לטובת מראה של תא נוסעים משוך לאחור ותא מנוע ארוך. סרחי העודף (חלקי המרכב שחורגים מלפני ואחרי הסרנים) קוצרו והחרטום כולל סבכת "אף נמר" עצומה, יחד עם יחידות תאורה שקיה מכנה "עיני נמר".

קיה סורנטו החדש נחשף רשמית
צילום: קיה

מאחור תמצאו יחידות תאורה מפוצלות בכל צד, ואילו בתא הנוסעים הקוריאנים מבטיחים את "אחד מתאי הנוסעים האיכותיים ביותר בתולדות קיה". לצורך כך נעשה שימוש בחומרים איכותיים יותר, בהם מתכת, עור ודמוי-עץ, והסורנטו יציע לראשונה לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3). מסך המולטימדיה צמח משמעותית - "10.25.

קיה סורנטו החדש נחשף רשמית
צילום: קיה

עוד פרטים על רכב הפנאי צפויים להתפרסם בחודש הבא. מחברת טלקאר, יבואנית קיה, נמסר כי השיווק בישראל יחל במחצית השנייה של השנה.

קיה סורנטו החדש נחשף רשמית
צילום: קיה