פחות מחצי שנה לאחר שהתחילה בשיווקו, חברת UMI, יבואנית שברולט, מודיעה על עדכון להיצע המנועים של שברולט בלייזר. מעתה רמת הגימור "RS" בעלת העיצוב הספורטיבי, תוצע עם מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים, במקום 3.6 ליטר אטמוספרי (V6). המחיר נותר 285 אלף שקל.
 
המנוע, שפגשנו כבר בקאדילק XT4, מייצר בבלייזר 230 כ"ס ו-35.7 קג"מ ב-1,500 סל"ד ומשודך לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה. המנוע החדש מצויד במערכת עצור-סע שמסייעת לו להציג תצרוכת דלק ממוצעת של 11.5 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה. עם הגעתו גרסת ה-RS מחליפה את תאורת הקסנון מלפנים בפנסי לד.
 
רמת הגימור "פרמייר" - האחות ה"מהודרת" (280 אלף שקל) - תמשיך להיות משווקת עם מנוע ה-V6 שמפיק 305 כ"ס ו-37.2 קג"מ ומשודך אף הוא לתיבת תשעה הילוכים והנעה כפולה. לזו תצרוכת דלק ממוצעת של 10.6 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה.  

​שברולט בלייזר טורבו בישראל - החל מ-285 אלף שקל
צילום: איתמר רותם
 
כבעבר, לרמת הגימור RS הופעה "ספורטיבית" עם חישוקי "21  וסבכה קדמית אגרסיבית יותר. האבזור כולל חלון גג, דלת תא מטען חשמלית, מצלמות היקפיות, מולטימדיה עם מסך "8, מערכת שמע מתוצרת בוז, מפתח חכם, מערכת אקטיבית לביטול רעשים, בקרת אקלים מפוצלת עם שלוחה לאחור, כיוון גלגל הגה חשמלי, מושבים קדמיים חשמליים ומאווררים, ריפודי עור ועוד.
 
אבזור הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית ועמעום אורות אוטומטי.