שלושה חודשים אחרי גרסת ההאצ'בק הרגילה, מרצדס חשפה גרסת AMG 63 סופר-ספורטיבית גם ל-GLE קופה. כמו בדגם ההוא, גם הקופה מוצע בשתי רמות הספק - 571 כ"ס ו-76.4 קג"מ בין 2,250 ל-5,000 סל"ד בגרסה הבסיסית, 612 כ"ס ו-86.6 קג"מ בין 2,500 ל-4,500 סל"ד בבכירה המכונה "S". לשתיהן סיוע חשמלי מתון (22 כ"ס, 25.5 קג"מ), שנועד לשיפור הביצועים ביציאה מהמקום ולחסכון בדלק, אך לא מניע את הגלגלים לבד.
 
למערכת הכלאיים נלווית מערכת חשמל משודרגת במתח 48 וולט, שמאפשרת כיבוי של מנוע הבנזין לזמן ממושך בשיוט, עצירה ועמידה. עוד לטובת חסכון בדלק, יחסית כמובן, מנוע ה-4.0 ליטר V8 מצויד במערכת ניתוק לארבעה צילינדרים בתנאי נהיגה רגועים. מרצדס מדווחת על תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 8.7 ק"מ לליטר לשתי רמות ההספק.
 
ביצועי מרצדס GLE קופה בגרסת העל זהים לאלו של ההאצ'בק, עם 4.0 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש בגרסת הבסיס ו-3.8 שניות מרשימות במיוחד ב-S. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית בשני המקרים - 250 קמ"ש בבסיס ו-280 ב-S.

בישראל השנה: מרצדס GLE קופה בגרסת AMG היברידית
צילום: מרצדס
 
לשתי הגרסאות תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה מתקדמת. זו מאפשרת העברת עד 100% מהכוח לאחור ועד 50% לפנים בהתאם לתנאי הדרך, תוכנית הנהיגה הנבחרת ואופי הנהיגה. מערכת ההנעה גם יכולה לחלק את הכוח בין הגלגלים האחוריים לטובת העברת מירב הכוח לגלגל בעל אחיזה מיטבית.

בישראל השנה: מרצדס GLE קופה בגרסת AMG היברידית
צילום: מרצדס
 
בנוסף תמצאו ב-GLE 63 AMG מתלים אדפטיביים עם מייצבים נשלטים אלקטרונית, הנמכה של 10 מ"מ מעל מהירות של 120 קמ"ש והגבהה של עד 55 מ"מ לנהיגת שטח. זו האחרונה זמינה עד למהירות של 70 קמ"ש.

גרסת ההאצ'בק
 
מחברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, נמסר כי ה-GLE 63 AMG קופה יגיע לישראל ברבעון הרביעי של השנה. גרסת ההאצ'בק, שנחשפה עוד בנובמבר שעבר, תגיע לארץ ברבעון השני של 2020. מחירים לא פורסמו.