אם לרגע חששתם שבנטלי קונטיננטל GT קונברטיבל אינה מהודרת (ויקרה) מספיק, סדנת השיפורים הרשמית של בנטלי מצאה פתרון. הסדנה, שמתמחה בהתאמה אישית לפי טעמם הייחודי של לקוחות בנטלי, שמה ידיה על הקונברטיבל עם מהדורת מולינר רשמית.

זו עוצבה במוטיב "יהלום", שחוזר בסבכה הקדמית הייחודית ("יהלום כפול"), בפתחי האיוורור הצדיים ("כסף על יהלום שחור") וביתר שאת בתא הנוסעים. שם תמצאו תפרי יהלום במושבים ובדיפונים ואפילו על כיסוי גג הבד המתקפל. בסך הכל ישנם כ-400 אלף תפרים, 712 ליהלום - כלומר כ-560 יהלומים. תהליך פיתוח התפירה הכפולה בשני גוונים משלימים ארך שנה וחצי, כך מולינר.

המהדורה המיוחדת תציע חישוקי "22 עם 10 חישורים ותגי בנטלי מרחפים - כלומר כאלו שנישארים ניצבים גם כשהגלגל מסתובב. מלבד זאת תוכלו לבחור בין שמונה שילובי גוונים בתא (שלושה צבעים בכל אחד), 61 גוונים למרכב ובפחות-או-יותר כל פריט אבזור שחלמתם עליו.

בנטלי קונטיננטל GT קונברטיבל, הגרסה המהודרת (יותר)
צילום: בנטלי

מתחת למכסה המנוע אין שינוי - לבחירתכם מנוע V8 טווין-טורבו בנזין (4.0 ליטר) עם 550 כ"ס או W12 טווין-טורבו בנזין (6.0 ליטר) עם 635 כ"ס. אכן, בחירה קשה.

בנטלי קונטיננטל GT קונברטיבל, הגרסה המהודרת (יותר)
צילום: בנטלי

בנטלי קונטיננטל GT קונברטיבל, הגרסה המהודרת (יותר)
צילום: בנטלי