מותג החשמליות הצעיר של וולוו, פולסטאר, חשף מכונית תצוגה חדשה בשם פרספט (Precept, הצהרת כוונות בתרגום חופשי). היא רומזת על עתיד העיצוב של המותג, שעד כה הציע שני דגמים בעיצוב דומה מאוד למכוניות מקבילות של וולוו.

הפרספט היא כמובן חשמלית, מה שאיפשר למעצבים יותר חופש עם החרטום, מסבירים בפולסטאר. במקום סבכה גדולה ופתחי איוורור שונים לקירור מנוע בנזין, החרטום בה נמוך ושטוח ועוצב בעיקר מתוך מחשבה על בטיחות ונראות.

לפרספט בסיס גלגלים ארוך של 310 ס"מ, הנתון הטכני היחיד שפורסם בשלב זה. פולסטאר לא מספקת כל מידע לגבי מערכת ההנעה, ביצועים ומידות נוספות. עם זאת נמסר כי למכונית התצוגה מסך "12.3 במקום לוח מחוונים ומסך "15 ניצב למולטימדיה, בדומה לטסלה.

העתיד של פולסטאר - פרספט
צילום: פולסטאר

ממשק המשתמש, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל, כולל גם זיהוי רשתית והתאמת התצוגה (הגדלת והקטנת מידע ושינוי המיקוד) בהתאם לכיוון אליו מפנה הנהג את המבט.

העתיד של פולסטאר - פרספט
צילום: פולסטאר

בתא הנוסעים פולסטאר מבטיחה שימוש נרחב בחומרים ברי קיימא, לטובת איכות הסביבה - ייצורם מניב עד 80% פחות פסולת. החומרים החדשים גם חוסכים במשקל - עד 50% בהשוואה לחומרים רגילים.

העתיד של פולסטאר - פרספט
צילום: פולסטאר

הפרספט היא מכונית תצוגה בלבד, ולא תגיע ישירות לייצור. עם זאת, היא צפויה להשפיע על שפת העיצוב של פולסטאר בעתיד. הופעת הבכורה שלה תיערך בתערוכת ז'נבה (15-5 במרץ).