אם הייתם זקוקים לאתנחתא מהפחדות הקורונה, מזל שיש את מרצדס - שמודיעה על פקודות ופעולות חדשות שניתן יהיה לבצע במערכת המולטימדיה MBUX של דגמיה החדשים. בין היתר תוכלו לשאול מה התחזית האסטרולוגית שלכם ולשחק עם המכונית בחידון טריוויה.

החל מחודש אפריל הקרוב, דגמי מרצדס שישווקו עם ה-MBUX (ר"ת של Mercedes-Benz User Experience - חווית משתמש של מרצדס), יפנו לנהג בשפה פחות רשמית, כדי ליצור מעין שיחה אגבית בין האדם למכונה.

לפקודות הקוליות תצטרף תחזית אסטרולוגית - תוכלו לשאול את המכונית מה צופים הכוכבים ולאחר שתישאלו מה תאריך הלידה שלכם או המזל עליו אתם בודקים, היא תענה לכם את התחזית המלאה. נקווה שהכוכבים לא צופים לכם תאונת דרכים בשל היסח דעת.

מרצדס תדבר איתכם פחות רשמית
צילום: מרצדס

ה-MBUX תוכל גם לספר לכם מידע מפורט יותר על תחזית מזג האוויר באתרים מסוימים, למשל אם אתם בדרך לאתר סקי ורוצים לדעת את עומק השלג. המידע גם יכלול פרטים כמו כמה מעליות שלג פעילות באתר.

ולסיום, מרצדס מוסיפה גם תוכנית בידור חדשה - חידון טריוויה מובנה שתוכלו לשחק מול המכונית. החידון יכלול בינתיים שאלות על ערי בירה בעולם, אז חדדו את הידע שלכם כי לא נעים להפסיד לבינה מלאכותית.

לפי שעה לא ידוע מתי השינויים יוכנסו גם למכוניות קיימות והאם יוצעו בישראל. הם זמינים בינתיים בשלל שפות, כולל אנגלית כמובן, אך לא בעברית. שפתנו בינתיים לא נתמכת כלל כשפת פקודות קוליות למערכת של מרצדס.