נכון לכתיבת שורות אלו, בישראל ישנם כמעט אלף חולי קורונה ידועים בישראל. המספר עוד יגדל, כך מסבירים לנו המומחים, וכולנו תקווה שהכל ייגמר ויהיה מאחורינו. כולנו גם תקווה שמספר הקורבנות בנפש יהיה קטן ככל שניתן, וכמובן שאל מעגל העבודה יחזרו כל מאות האלפים שיצאו לחופשות ללא תשלום או פוטרו. 

מה עושים בינתיים? מתמודדים. אלכוג‘ל ומגבונים לחיטוי זה אחלה, ואנו מקווים שכולכם משתמשים בהם תכופות, אבל האם חיטאתם גם את הרכב? יש לא מעט אזורים שכל מי שנוהג ברכב (זוגתם לחיים, הילדים, המוסכניק וכו') נוגע בהם ויכול להעביר את הווירוס הארור אליכם ואז כל ההגנה שביצעתם עד כה, למעשה לא תהיה יעילה. לפחות לא ברכב.

באם אתם הולכים לאולם תצוגה, לדוגמה, ודאו כי כשאתם פותחים את דלת מכונית ההדגמה, אתם עוטים על ידכם כפפה, או מנקים אותה טרום הנגיעה במגבון חיטוי, כי לא מעט אנשי פתחו אותה לפניכם. אותו הדבר לגבי הידית הפנימית, או בורר האקלים או ידית ההילוכים וגלגל ההגה.
מגבונים אנטי בקטריאלים עלולים לקלף שכבות של צבע ממשטחי הרכב בשימוש ממושך ולאורך זמן, אך בתקופה זאת, בהחלט עדיף להשתמש באמצעים הכי טובים שיש. מחברת ניקול נמסר שהמטליות נבדקו ומתאימות לשימוש באוטו - גם ללא כפפות.
נגיף הקורונה? כיצד להילחם בו בתוך הרכב
צילום: ניקול

במידה ואינכם רוצים להשתמש במגבונים - ישנם מטליות אנטיבקטריליות יבשות שגם אמורות לעשות את העבודה, כאמור - הדבר מעולם לא נבדק על נגיף הקורונה. במטליות אלו החומר האנטיבקטריאלי נמצא בתוך המטלית וניתן להשתמש בה פעמים רבות, ופעם בכמה זמן לכבס.
נגיף הקורונה? כיצד להילחם בו בתוך הרכב
צילום: ניקול

טיהור האוויר באוטו הוא נושא שעדיין לא נבדק בהקשר הקורונה. המוצרים הקיימים בשוק אינם אנטיבקטריאליים - אך מייצרים לטענתם אווירה בריאה באוטו. מוצר לדוגמה הוא רימון מחדש מערכות מיזוג אוויר של חברת סונקס - שניתן להזמין באתר של סולו - 


נגיף הקורונה? כיצד להילחם בו בתוך הרכב
צילום: סונקס

צפו בסרטון ושנחלוף את התקופה הקשה הזאת. בריאות לכולכם.