סוזוקי ישראל תשיק בחודשים הקרובים את הגרסאות ההיברידיות המתונות של סוזוקי איגניס וסוויפט. שני הדגמים מגיעים אלינו מיפן, וכיוון שהייצור שם לא הופסק, הדבר יקרה בהתאם לתוכניות, בין החודשים יולי לספטמבר. 

בשני הדגמים מדובר בשילוב של מקצה שיפורים לדגם עצמו, שיפור במערך הבטיחות המקורי וציודם במערך היברידי מתון של 12 וולט למנועי ה-1.2 ליטר. 

בכל הקשור לחטיבת הכוח, מדובר במפרט שהוצע באירופה רק בגרסאות ידניות. שילוב המערך ההיברידי מתון אמור לשפר את פעולת מערך הדימום/התנעה, את צריכת הדלק ואפילו לשפר במקצת את הביצועים. כאמור, האיגניס והסוויפט הוצעו בעבר בשווקים מסוימים עם מערך היברידי מתון, אבל בגרסאות המדוברות מדובר במנוע ובעיקר במערך היברידי משופרים. כיוון שהדירוג הירוק של הדגמים עשוי להשתפר, ייתכן שלמרות השיפור באבזור גם הדגמים המחודשים יוצעו במחיר של אלה הנוכחיים. 

סוזוקי איגניס וסוויפט מחודשים
צילום: סוזוקי

האיגניס המחודש עודכן בחוץ עם פגוש ושבכה חדשים, ובפנים איכות החומרים שופרה, נוספו גוונים והמחוונים שונים. עיקר השינוי בסוויפט הוא בחזית מעודכנת. 

במקביל, היבואן פועל להבאת סוויפט ספורט שצוידה אף היא בערך היברידי מתון (כאן עם 48 וולט). בסוזוקי ישראל עדיין לא יודעים על דגם מחליף לבאלנו, שייצורו לשווקים אירופאים הופסק; בינתיים יכול היבואן להתנחם בכך שהצטייד במלאי עד לסוף השנה. 

מבצע לצוותי הרפואה 
בסוזוקי ישראל הכריזו בימים האחרונים על מבצע מכירות עבור הצוותים הרפואיים, ואלה יקבלו הנחה של עד 9000 שקלים בקניית רכב ממבחר דגמי סוזוקי, זאת במסגרת חזרה לפעילות מלאה של המותג בארץ. 

סוזוקי איגניס וסוויפט מחודשים
צילום: סוזוקי

"לאורך המשבר המשכנו לפרסם ולפעול, ולרגע לא לחצנו על הבלמים" אומר מנכ"ל סוזוקי בישראל, אורן אוחנה, "ולכן החזרה שלנו לפעילות הייתה חלקה. נכנסנו מיד למבצע חבר, כך שמן הסתם המספרים אצלנו יותר גבוהים. ובכלל הנתונים הרבה יותר טובים ממה שחשבנו, והחזרה לשגרה נראית מהירה ממה שתיארנו". 

"עם זאת" ממשיך אוחנה, "המכירה הרבה יותר ממוקדת. יש פחות תנועה באולמות ויותר לקוחות ממוקדים, ועבודה רבה נעשית עם הטלפון, בשיחות וידאו, תמונות וכולי".