אם הפרוטה מצויה בכיסכם ומכונית מסלול לשימוש פרטי עם 830 כ"ס זה בדיוק מה שרציתם, בקרוב תוכלו לרכוש למבורגיני SCV12 שתענה בדיוק לצורך הזה. יצרנית מכוניות העל פרסמה תמונות ראשונות של המכונית, תחת הסוואה, לקראת השקתה בהמשך השנה.

ה-SCV12 נקראת על-שם קבוצת המרוץ הרשמית של למבורגיני, "Squadra Corse" ("קבוצת מרוץ" באיטלקית) ומשום שהיא תצויד במנוע V12. יחידת הכוח, שלא תיעזר בגדישה מסוג כלשהו ולא בסיוע חשמלי, תהיה החזקה מסוגה בתולדות למבורגיני - יותר מ-830 כ"ס. את הכוח תעביר לגלגלים האחוריים תיבת שישה הילוכים סיקוונסיאלית. נתוני ביצועים לא פורסמו.

מכונית העל החדשה תציע תקינת מסלול, כלומר לא תורשה לנוע בכביש ציבורי כלל. לכן בטח תשמחו לדעת שכל רוכש יקבל תוכנית נהיגה מותאמת אישית עם הדרכה מלא אחר מאשר עמנואל פירו, זוכה מירוץ 24 השעות של לה מאן חמש(!) פעמים. צוות הטכנאים של סקוואדרה קורסה ילווה אתכם כל העת כדי לוודא שהמכונית במצב אופטימלי לנהיגת מסלול.

בקרוב: למבורגיני מסלול תוכל להיות גם שלכם
צילום: למבורגיני

עוד נמסר כי למכונית תהיה שלדת סיבי פחמן מלאה, צמיגי פירלי ייעודיים (עם חישוקי "19 מלפנים ו-"20 מאחור) ומרכב שיציע יעילות אווירודינמית טובה יותר אף מזה של מכונית המרוץ הרשמית של למבורגיני, ההוראקאן GT3. מערכת יניקת אוויר משודרגת הכוללת ראם-אייר על הגג תאפשר תיעול אוויר מיטבי למנוע, הממוקם במרכז המרכב כמובן.

בקרוב: למבורגיני מסלול תוכל להיות גם שלכם
צילום: למבורגיני

מחיר ה-SCV12 לא פורסם. שיווק מפלצת המסלול החדשה יחל בקיץ הקרוב, אז גם נדע עוד פרטים.