קבוצת קרסו, יבואנית ניסאן, הכריזה על תחילת שיווקה של הסופרמיני ניסאן מיקרה ברמת גימור חדשה המכונה 'N ספורט'. כזכור, שיווקו של הדור החמישי-עכשווי של מיקרה החל לפני חצי שנה, שלוש שנים וחצי לאחר הצגתו ומספר חודשים לאחר מתיחת הפנים שעבר.

רמת גימור זו כוללת פריטים עם מאפיינים ספורטיביים ואופנתיים, כמקובל גם בדגמים אחרים (סיאט איביזה 'FR', רנו קליאו 'RS ליין'), וההופעה מושכת וצעירה יותר.

ניסאן מיקרה 'N ספורט' – החל מ-115,000 שקלים
צילום: ניסאן

ביחס לרמת הגימור המהודרת ביותר שנמכרה עד כה בארץ, 'אסנטה פלוס', ל-'N ספורט', בחלקה החיצוני חישוקי "17 מושחרים, מראות צד בגימור סיבי פחמן, מפלט כסוף, ובתא הנוסעים מושבי ספורט עם ריפוד עור משולב באלקנטרה, פריטים נוספים. ברמת גימור זו גם מערכת שמע משודרגת של בוז, מצלמה וחיישני חניה אחוריים ומפתח חכם.

המפרט הבטיחותי ללא שינוי, וזה כולל בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, התרעה על סטייה מנתיב, עמעום אוטומטי עוד. המפרט הטכני זהה, וגם למיקרה 'N ספורט' מנוע 1.0 ליטר טורבו-בנזין המייצר 100 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית רציפה, להאצה של 10.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש.

ניסאן מיקרה 'N ספורט' – החל מ-115,000 שקלים
צילום: ניסאן

מחיר ניסאן מיקרה ברמת הגימור 'N ספורט' הוא 115,000 שקלים, גבוה ב-10,000 שקלים מזה של דגם זה ברמת הגימור 'אסנטה פלוס' המוכרת.

ניסאן מיקרה 'N ספורט' – החל מ-115,000 שקלים
צילום: ניסאן