לקסוס חשפה גרסה מעודכנת לדור הנוכחי של לקסוס LS, אשר עברה מתיחת פנים בתזמון מדויק לקראת הצגתה של מרצדס S קלאס כל-חדשה. שינויי העיצוב החיצוניים צנועים למדי והחברה בחרה להתמקד בשיפור נוחות הנסיעה, העידון והטכנולוגיה במהלך עדכון אמצע-החיים של הדגם; מערכת המתלים האדפטיבית חדשה לגמרי ומבטיחה שיכוך מהמורות טוב מבעבר, תושבות המנוע שודרגו על מנת להפחית רעידות ואפילו המושבים זכו לחומרים ולתפירה משופרת כדי להציע נוחות עדיפה. 

בגרסת LS500h ההיברידית, מערכת ההנעה עודכנה כדי לאפשר שימוש גבוה יותר בכוח החשמל במהירויות נמוכות, לטובת ביצועים חלקים יותר, ואילו בגרסת הבנזין, LS500, המהנדסים שיפרו את המומנט בסל״ד נמוך ותזמון החלפות ההילוכים. 

1633896
צילום: לקסוס

בחזית החצי-אוטונומית, בקרת השיוט האקטיבית מסוגלת עתה לבצע שינויי נתיב, פיצולי נתיב ועקיפות באופן עצמאי, ותקבל עדכוני תוכנה אוטומטיים באמצעות האינטרנט ללא צורך להיכנס למוסך. בתא הנוסעים הוגדל מסך המגע המרכזי ל-12.3 אינץ׳, המראה המרכזית הדיגיטלית הוגדלה אף היא וכל הגרסאות מציעות קישוריות לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו. 

מכירותיה של ה-LS החדשה יחלו ביפן בהמשך השנה ולישראל היא צפויה להגיע בתחילת 2021. 

1633899
צילום: לקסוס