למרות שהפופולריות של רכבי סדאן ברחבי העולם מתדרדרת באופן קבוע לטובת רכבי פנאי, ישנם מספר דגמים שממשיכים לככב בראש טבלאות המכירות (בעיקר בשוק הצפון-אמריקאי הגדול והחשוב), טויוטה קאמרי הוא אחד מהם. למעשה, הקאמרי הוא רכב הסדאן הנמכר ביותר בארה״ב וב-2019 דורג במקום השביעי בטבלת המכירות הכללית (כשלפניו שלושה טנדרים ושלושה רכבי פנאי). כדי לשמור על הסטטוס קוו הזה טויוטה דואגת לבצע עדכונים תכופים מהמקובל, ולאחר שב-2020 התווספה להיצע גרסת הנעה כפולה, לכבוד 2021 עברה הקאמרי מתיחת פנים קלה. 

טויוטה קאמרי מתעדכת לקראת 2021
צילום: טויוטה

גולת הכותרת של המתיחה היא שהקאמרי תהיה הדגם הראשון של טויוטה שיקבל את מערך הבטיחות המשופר של היצרנית, העונה לשם +Safety Sense 2.5 וכולל מערכות קדם-תאונה מתקדמות מבעבר - המאפשרות עתה זיהוי רוכבי אופניים והולכי רגל בתנאי תאורה נמוכים. פונקציות נוספות של המערך כוללות הפעלה אוטומטית לאורות הגבוהים והתרעה לסטייה מנתיב. בנוסף, מערכת לניטור שטח מת והתרעה לתנועה-חוצה בתמרון לאחור הפכו לסטנדרט ברוב הגרסאות. 

טויוטה קאמרי מתעדכת לקראת 2021
צילום: טויוטה

מבחינה עיצובית, נעשו שינויים קלים בחזית לצד שדרוגי אבזור בתא הנוסעים, שבראשם מסך מגע ״צף״ בגודל 7 עד 9 אינץ׳ (בהתאם לרמת הגימור) בדומה לזה שבראב 4 החדש. יש גם יותר גרסאות, רמות גימור ואפשרויות התאמה מבעבר, אך אין שינוי בהיצע המנועים, תיבות ההילוכים או כיול השלדה. 

טויוטה קאמרי מתעדכת לקראת 2021
צילום: טויוטה