מצלמות הדרך הופכות להיות מחזה נפוץ למדי בשוק הרכב הישראלי. לאורך השנים יותר ויותר נהגים בוחרים להוסיף מצלמה שכזו לשמשה הקדמית (לעיתים רחוקות עם כזו המצלמת לאחור) כדי לתעד את את מסעם בדרכים. תיעודים שכאלה ממצלמות הדרך סייעו רבות לנהגים להוכיח את חפותם אל מול גורמי אכיפה שונים ובעת תאונות דרכים. מעבר לכך, מצלמות אלה מתעדות פגיעות ברכב מצד משתמשי דרך אחרים. כעת הגיע לישראל מערכת F100 המשמשת כמערכת אבטחה לרכב.

מצלמת אבטחה לרכב - F100
צילום: יח"צ

במערכת ישנן ארבע מצלמות אבטחה המבטיחות כיסוי היקפי. המערכת כוללת מצלמה המותקנת על השמשה הקדמית, כולל מסך מגע בגודל 4 אינץ' לתפעול ההגדרות השונות. בנוסף ישנה מצלמה המותקנת בשמשה האחורית המתעדמת את המתרחש מאחור. לצידן מותקנות שתי מצלמות נוספות בכל אחד מצידי המרכב של המכונית ואלה משלימות מערך הקיפי המתעד את המתרחש סביב הרכב ב-360 מעלות.

מצלמת אבטחה לרכב - F100
צילום: יח"צ

מערך המצלמות מתעד את המתרחש סביב הרכב, גם בשעה שהוא חונה, ומסוגל לשמור תעוד של 24 שעות. המערך מצויד בחיישן G לטובת תיעוד גם כאשר הרכב אינו מונע. אל ההקלטות ניתן לגשת מהמצלמה או דרך אפליקציה ייעודית. 

עלות המערכת עומד על 2,790 ש"ח וישנה אפשרות לחלק ל-10 תשלומים. המחיר כולל התקנה בבית הלקוח ואחריות לשנה. את המערכת ניתן להזמין מ'אוריאל מערכות מיגון ושמע לרכב' באתר.

מצלמת אבטחה לרכב - F100
צילום: יח"צ