אנשי GAC ישראל תכננו להשיק שני דגמים חדשים נוספים השנה. אולם, גם שם וכמו אצל יבואניות אחרות, משבר הקורונה הביא לשינויים בלוח הזמנים ולדחיית השקתם של דגמים נוספים.

כתוצאה מכך איון S, מכונית הנוסעים החשמלית הגדולה, לא תשווק כאן אלא לאחר הצגתו של הדור הבא שלה. אמנם, הדגם המקורי הוצג ב-2018, אבל הקצב הסיני, כך מסתבר, מהיר ביותר; הדור הבא יושק לקראת 2022, ויגיע אלינו זמן לא רב אחרי כן. 

LX הוא רכב פנאי חשמלי גדול, ושיווקו כאן היה אמור להתחיל השנה. עם זאת, תחילת היבוא נדחתה, והדגם יגיע לכאן בתחילת 2021. גם דגם זה משווק בסין תחת השם "איון", שהוא הקו היוקרתי יותר של היצרן, והמחיר הצפוי שלו יהיה גבוה מ-200,000 שקלים. מעבר לכך שהרכב נאה למדי, הוא יהיה מאובזר לעייפה. 

GAC ממתינה ל-LX ב-2021
צילום: GAC

במהלך 2021 תציג GAC רכב פנאי נוסף בסדרת איון וזה יגיע אלינו בסוף אותה שנה. כאמור, לקראת 2022 תוצג ה-S החדשה וזו תגיע לכאן באותה שנה. 

בינתיים מתמקדת GAC בביסוס מעמדו של רכב הפנאי המוכר שלה, GAC GE3 החשמלי. במסגרת זאת היא מציעה בימים אלה חבילת הטבות לרוכשים את הרכב, ואלה כוללות שלוש שנים טעינה חינם בעמדות ציבוריות של חברת EV אדג' (בסכום של עד 100 שקלים לחודש),  טיפולים חינם לשלוש שנים או 45,000 ק"מ, התקנת עמדת טעינה ביתית ללא עלות. כזכור, EV אדג' היא בבעלות קבוצת יוניון, יבואנית GAC.

GAC ממתינה ל-LX ב-2021
צילום: רונן טופלברג