עבור DS, ה-DS7 Crossback E-tense החדש מהווה כלי מצוין לגידול במכירות ולמשיכת לקוחות נוספים למותג היוקרה הצעיר. דני שביט, מנכ"ל היבואנית לובינסקי, מדבר על התעניינות רבה בקרב הלקוחות, וכבר עתה ברור לו שלפחות בחודשים הקרובים תהיה לו בעיית אספקה. שביט מצפה כי בתחילת 2021 מספר הכלים שיקבל יהיה גדול יותר, אך כרגע הוא נלחם על הכמויות. לפי דבריו של שביט, אם יקבל את מספר כלי הרכב הוא אותו הוא רוצה, מדובר במאות יחידות ולא בעשרות בודדות של כלי רכב. נשמע לא רע למותג שמכר בסך הכל כ-150 מכוניות בשנה שעברה. 

במהלך 2021 אמור ההיצע החשמלי של DS להתחזק עם שתי גרסאות מעניינות. הראשונה היא DS7 קרוסבק E-טנס היברידית-נטענת בגרסת 225 כ"ס והנעה קדמית; המפרט שלה מרשים פחות מזה של הגרסה שהושקה כעת, שיש לה 300 כ"ס והנעה כפולה, אך היא תהיה זולה ממנה. אם לשפוט לפי פיג'ו 3008, המוצע בגרסאות זהות, גרסת ההנעה הקדמית עשויה להיות זולה בכ-35,000 שקלים, ולהביא את המחיר של 7 קרוסבק ההיברידי-נטען לאזור 260,000 שקלים. 

בין DS7 Crossback היברידית ל-DS3 Crossback חשמלית, DS מכוונת לצמיחה
צילום: יח"צ

הגרסה השנייה היא DS3 Crossback E-tense, כאן בגרסה כל-חשמלית. גרסה זו של רכב הפנאי הקטן מצוידת בחטיבת כוח דומה לזו שב-2008 החשמלית, עם מנוע המייצר 136 כ"ס וסוללת 50 קוט"ש לטווח של 320 ק"מ. 

DS הציגה השנה את מכונית הסלון 9, אך זו אינה צפויה להגיע לארץ לפני 2022. במהלך 2021 צפוי היצרן להציג רכב פנאי נוסף, וזה דומה למכונית התצוגה שנחשפה בתערוכת ז'נבה הווירטואלית תחת השם 'ארו ספורט לאונג' קונספט'. בניגוד ל-DS9 המכוונת יותר לשוק הסיני, הרי רכב הפנאי החדש מיועד בעיקר לשוק האירופאי.

בין DS7 Crossback היברידית ל-DS3 Crossback חשמלית, DS מכוונת לצמיחה
צילום: DS