בקבוצת לובינסקי, יבואנית קבוצת PSA ומותג MG, מכוונים להרחבת המבחר של כלים היברידיים-נטענים וחשמליים, ולהגיע ל-15 דגמים וגרסאות כאלה עד סוף 2021. דברים אלה אמר מנכ"ל הקבוצה, דני שביט, עם השקת הגרסה ההיברידית-נטענת ל-DS 7 קרוסבק. בפועל, לכל המותגים שהקבוצה מייצגת יהיה קו דגמים מלא בגרסאות חשמליות או היברידיות-נטענות. 

חמישה מותגים
אופל ישראל תשיק את הסופרמיני קורסה החדשה בגרסתה החשמלית – הספק של 136 כ"ס, טווח של 310 ק"מ. בנוסף, תושק הגרסה ההיברידית-נטענת של רכב הפנאי הקומפקטי אופל גרנדלנד X, המצויד באותו מערך חשמלי כמו זה שב-3008. הדגם החדש של רכב הפנאי הקטן מוקה, יוצע אף הוא במהדורה חשמלית, עם מנוע וסוללות כמו בקורסה.

לובינסקי במתקפה חשמלית
צילום: אופל

פיג'ו ישראל כבר הציגה את 2008 החשמלי ואת 3008 ההיברידי-נטען, אבל בצינור נמצאים עוד שני דגמים עם גרסאות מקבילות: פיג'ו 208 חשמלית, המצוידת באותה מערכת כמו בקורסה, ו-508 היברידית-נטענת, החולקת אותה חטיבת כוח עם 3008. 

סיטרואן ישראל תציג ראשית את סיטרואו C5 איירקרוס בגרסה היברידית-נטענת, כמו זו שב-3008. בהמשך תוצג סיטרואו C4 החדשה בגרסה חשמלית. 

לובינסקי במתקפה חשמלית
צילום: סיטרואן

ל-DS ישראל תכניות חשמליות נוספות. אחרי DS 7 קרוסבק בגרסתו ההיברידית-נטענת שהושק כאמור זה עתה, יוצג בשנה הבאה DS 3 ספורטבק חשמלי, המבוסס על אותו מערך המשרת את קורסה, 208/2008. בסוף אותה שנה עשויה להגיע לישראל מכונית הסלון החדשה של DS, הנקראת 9, ויש סיכוי שזאת תוצג גם בגרסה היברידית-נטענת; עם זאת, סביר יותר שהדבר יקרה ב-2022. 

MG ישראל, שמשווקת כאן את רכב הפנאי הקטן MG ZS במהדורה חשמלית מסוף 2019, תרחיב את ההיצע המחושמל שלה. במסגרת זאת תציג גרסה היברידית-נטענת ל-HS, רכב פנאי קומפקטי. מאוחר יותר יגיע לכאן מרבל X, רכב פנאי גדול כל-חשמלי.

לובינסקי במתקפה חשמלית
צילום: MG