ביונדאי ישראל רואים את יונדאי סונטה החדשה כבסיס להדגשת הצד היוקרתי יותר של המותג. אנשיה  מדברים על איכות, אבזור, עיצוב – ברמה גבוהה מהמקובל במותגים עממיים, וגם על מחירים גבוהים מאלה שהכרנו ביונדאי. ולא, הם לא מדברים על ג'נסיס, מותג היוקרה של יונדאי שעתיד להגיע אלינו, אלא רק על יונדאי.

אנשי יונדאי ישראל מצרפים למגמה זו גם את יונדאי סנטה פה המחודש, שיגיע בתחילת 2021, ובעיקר את פלסייד (Palisade), רכב הפנאי הגדול (E-SUV) עם שבעה מקומות, שיוצג בארץ עוד לפני סוף השנה הנוכחית. רכב זה יביא את יונדאי לאזורי מחיר גבוהים מאשר עד כה, שכן הוא יקר מסנטה פה.

התכניות הגדולות של יונדאי
צילום: יונדאי

חידושים רבים בדרך 
שלושת הדגמים האלה הם רק חלק משפע חידושים שהיבואן עתיד להציג בהמשך. בתחילת 2021 יגיעו לכאן דגמים חדשים וחשובים עבורו, וכאן מדובר על יונדאי טוסון ואלנטרה חדשים לגמרי; זו האחרונה תגיע גם בגרסה היברידית. 

במחצית השנייה של 2021 תגיע לכאן i20 חדשה, שתחילת הייצור שלה באירופה התעכבה.  לצד כל אלה נראה במחצית הראשונה של 2021 גרסאות מחודשות לדגמי i30, אקסנט, וכמובן יונדאי קונה. יונדאי ישראל תשיק ב-2021 את הגרסה החשמלית של קונה, אם תצליח לקבל כמות מספקת של כלים. 

התכניות הגדולות של יונדאי
צילום: יונדאי

המשמעות היא, שלאחר שיונדאי ישראל השיקה השנה גם i10, וניו, סונטה, לקראת סוף השנה הבאה יהיה עיקר המבחן של חדש או מחודש באופן משמעותי.

התכניות הגדולות של יונדאי
צילום: יונדאי