ניסאן ישראל השיקה זה עתה את ניסאן סנטרה החדשה, ואנשיה מצפים שהיא תימכר בהיקף בסגמנט המכוניות המשפחתיות. "עם הסנטרה הקודמת", מציינים אנשי ניסאן ישראל, "התחלנו באמצע חיי הדגם, וזו הייתה הפעם הראשונה שהקהל הישראלי פגש בשם זה. ועם זאת, בשנת השיא נמכרו בארץ 3000 מכוניות כאלה. אנחנו מצפים, שבין אם הלקוח יגיע מציי רכב ובין אם יהיה פרטי, נצליח לייצר את הביקוש 'מלמטה'". לפחות כרגע אין בניסאן כוונה להביא גרסאות זולות ומצוידות פחות של הסנטרה. 

אחרי השקת הסנטרה, צפויים להגיע לישראל ב-2021 דגמים חדשים נוספים. באמצע השנה הבאה צפוי להגיע ארצה רכב הפנאי-קופה הכל-חשמלי אריה (Ariya). דגם חדש זה ימוצב מעל ניסאן אקס טרייל ויהווה סוג של מכונית דגל עבור ניסאן – הן בגלל מקור ההנעה שלו, הן בזכות העיצוב העדכני.  

ניסאן סנטרה 2021 ועוד: התכניות של ניסאן
ניסאן אריה / צילום: ניסאן

במחצית השנייה של 2021 יושקו באירופה הדור השלישי של ניסאן קשקאי ומעט אחריו הדור הרביעי של אקס טרייל, שני דגמי הפנאי הקומפקטיים של ניסאן. הקשקאי היה אמור להיות מושק עוד במהלך השנה הזו, אך בשל משבר הקורונה ותקנות זיהום האוויר החדשות באירופה, נוצרו עיכובים בהשקות גם אצל ניסאן. עדיין לא ברור מתי דגמים אלה יגיעו לישראל, אך ליבואן מלאי סביר של הדגמים האלה. 

Z הספורטיבית החדשה, המחליפה את Z370, הוצגה בגרסת "Z Proto Concept" בחודש ספטמבר, תושק כדגם לייצור במהלך 2021, אך בשלב זה לא ידוע מתי תגיע לישראל.

ניסאן סנטרה 2021 ועוד: התכניות של ניסאן
דור חדש לקשקאי ואקס טרייל יוצגו בשנה הבאה / צילום: ניסאן