בהשקת סוזוקי איגניס המחודש חשפו ראשי מכשירי תנועה את כוונתם להתחיל לשווק בסוף 2021 שני דגמים חדשים שמקורם בטויוטה. מדובר בסוזוקי סווייס (Swace), למעשה קורולה סטיישן (מכונה בישראל 'ספייס') בגרסתה ההיברידית, ובסוזוקי אקרוס (Across), בפועל ראב4, כאן בגרסתו ההיברידית-נטענת.  

דגמים היברידיים אלה ישתלבו במעבר של סוזוקי למגוון דגמים מלא שיש להם סיוע חשמלי – בחלקו רק מערך מתון; לא כולל את ג'ימני – להיצע ירוק הנדרש בשנים הקרובות. 

סוזוקי תמכור טויוטה קורולה וראב 4
צילום: סוזוקי

מצא את ההבדלים 
השינויים החיצוניים קטנים מאוד, ובולטים בעיקר סמלי סוזוקי בחוץ ובפנים. המפרט הטכני ללא שינוי, ולמרות שסוזוקי לא פרסמה נתונים, סביר שהם יהיו זהים לאלה של דגמי טויוטה.

ביחס לסוויס, מדובר ביחידה ההיברידית המוכרת של טויוטה המבוססת על מנוע 1.8 ליטר אטמוספרי, ליצירת 122 כ"ס. ביחס לאקרוס, סוזוקי חשפה בינתיים את הגרסה ההיברידית-נטענת, המשלבת מנוע אטמוספרי 2.5 ליטר ו-2 מנועים חשמליים, ליצירת הנעה כפולה. ההספק מרשים, 306 כ"ס, וכך גם הביצועים, עם נתון האצה של 6.1 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. הטווח החשמלי, בזכות סוללות 18 קוט"ש, הוא 75 ק"מ. גרסה זו, שתוצג על-ידי טויוטה בשבועות הקרובים, היא היקרה ביותר של ראב4, וככזו תהיה יקרה מאוד ביחס למבחר העכשווי של סוזוקי. 

סוזוקי תמכור טויוטה קורולה וראב 4
צילום: סוזוקי

"מבחינתנו, המשמעות היא שנוכל למכור מכוניות גדולות ממה שיש לנו בהיצע כיום וזו תוספת מצוינת", אמר צבי נטע, יושב ראש מכשירי תנועה, "הדבר יגדיל את המגוון. קשה לומר מילה רעה על המערכות של טויוטה, וגם אלה יעוררו ביטחון בלקוח". 

שני דגמים אלה הם ביטוי לשיתוף הפעולה ההולך וגדל בין טויוטה וסוזוקי.

סוזוקי תמכור טויוטה קורולה וראב 4
צילום: סוזוקי