הכל היה ערוך לעוד מירוץ שגרתי. המילטון ששבר כבר את השיא במספר הקפות הדירוג המהירות היה שוב משכמו ומעלה ועשה עוד צעד לעבר רף 100 הקפות דירוג מהירות , לאחר שהשיג עד כה 98, כאשר הקדים את ואטרי בוטס באופן מוחץ. הוא גם פתח היטב בזינוק, וניצל פתיחה של בוטס מהצד "המלוכלך" של המסלול כדי ליצור לעצמו יתרון אבל נוצרה דרמה ענקית. 

לפתע, נראתה ההאס של רומן גרוז'אן, שנפגעה מאלפא טאורי של דניל קוייאט, מתעופפת אל מחוץ למסלול ונותחת היישר אל תוך גדר הבטיחות. מעצמת המכה הגדר נבקעה והמכונית נחצתה לשניים והפכה לכדור האש, זה היה בלתי נתפס ונראה נורא. דומה שכולם עצרו את נשימתם עד אשר ראינו את גרוז'אן יוצא מתוך הלהבות כמעט ללא פגע. 


אירוע זה המחיש לכולם עד כמה מירוצי מכוניות הם ספורט מסוכן. המירוץ הופסק ונדרשה שעה לתקן את הגדר אבל עם ההזנקה מחדש שוב נוצרה דרמה. ושוב היה זה קוויאט שפגע מהצד, הפעם ברייסינג פוינט של לאנס סטרול, וזו התרוממה ונחתה על המסלול כשהיא הפוכה. גם סטרול יצא ללא פגע, הפעם קוויאט נענש, ומכונית קוצבת יצאה למסלול עד שהמכונית הוורודה תפונה. בהחלט פתיחה דרמטית למירוץ. 

ההמשך מצא שלוש מכוניות בחוד ביתרון ברור על היתר. המילטון הוביל באופן ניכר על מקס וורסטפן ברד בול, כאשר במקום השלישי רייסינג פוינט של סרג'יו פרז המפתיע. אבל מה שהחל בלהבות נגמר באש, כאשר שלוש הקפות לסיום התפוצץ מנוע המרצדס במכונית הוורודה של רייסינג פוינט. פרז המאוכזב נאלץ לפרוש אחרי שהיה בדרכו למקום שלישי בטוח ונדיר למדי עבור רייסינג פוינט. אלכסנדר אלבון עט על המקום השלישי כדי להבטיח סופשבוע מוצלח לרד בול. אלבון סיים לפני צמד נהגי מקלארן, לנדו נוריס וקרלוס סיינז, ופייר גסלי באלפא טאורי. דניאל ריקרדו ברנו סיים שביעי לפני בוטס שבגלל תקר בשלבי הפתיחה הדרדר לאחור. אסטבן אוקון ברנו סיים תשיעי לפני שארל לקלרק בעוד יום גרוע למדי של פרארי.

פורמולה 1: להבות בבחריין
צילום: מרצדס

גרנד פרי בחריין, המסלול הבינ"ל, 29.11.20 
1. לואיס המילטון – מרצדס 
2. מקס וורסטפן – רד בול 
3. אלכסנדר אלבון – רד בול
4. לנדו נוריס – מקלארן 
5. קרלוס סיינז – מקלארן
6. פייר גסלי – אלפא טאורי
7. דניאל ריקרדו – רנו 
8. ואטרי בוטס – מרצדס 
9. אסטבן אוקון – רנו 
10. שארל לקלרק – פרארי

אליפות הנהגים אחרי 15 מירוצים (מתוך 17)
1. לואיס המילטון – 332 נק' 
2. וואטרי בוטס – 201 נק' 
3. מקס וורסטפן – 189 נק'  
4. דניאל ריקרדו – 102 נק'
5. סרג'יו פרז – 100 נק'  

פורמולה 1: להבות בבחריין
צילום: מרצדס

אליפות היצרנים אחרי 15 מירוצים (מתוך 17)
1. מרצדס – 533 נק' 
2. רד בול – 274 נק' 
3.מקלארן –171 נק'
4. רייסינג פוינט – 154 נק'
5. רנו – 144 נק'