שנת 2021 נכנסה עם הרבה ציפיות חדשות, גם עם מסורת ותיקה אחת – בחירת "אוטו השנה של ישראל". בחירת אוטו השנה נערכת מאז 1995 – ואנחנו מכריזים עליו בפעם ה-26 ברציפות. זו מסורת שאנחנו גאים לקיים אותה. 

מזה מספר שנים נערך המפעל הזה גם דרך הרשתות החברתיות, באתר אוטו ובשיתוף מאקו ו-N12, גם הפעם אנחנו עורכים אותו באופן זה; "אוטו השנה של ישראל" הוא הבחירה של קוראי אוטו, המגזין והאתר. 

הזמן הזה של תחילת השנה הוא הזמן שלכם לסכם את מה שאתם יודעים, כדי להחליט מיהו אוטו השנה שלכם – מבין הדגמים החדשים שנבחנו באוטו בשנה החולפת. וכן, למרות שזו הייתה שנה שונה מאוד, מדובר ביותר מאשר שלושים דגמים. 

נציין שוב, כפי שעשינו כל השנים, כי הרשימה כוללת רק דגמים חדשים שנבחנו על-ידי אוטו בארץ; א. היא אינה כוללת גרסאות נוספות, רמות אבזור שונות, דגמים לאחר מתיחת פנים; ב. ברשימה לא מופיעים דגמים חדשים שפגשנו רק בהשקות בחו"ל. 

תחרות אוטו השנה 2021 יוצאת לדרך - הצביעו והשפיעו!
צילום: מערכת אוטו

אוטו השנה
אז מיהו הדגם הראוי להיות "אוטו השנה של ישראל"? הרכב הזה אינו חייב להיות הטוב ביותר מבין המתמודדים. ברשימה הרי מכוניות מקטגוריות רכב שונות, ופערי הגודל, המפרט והמחיר גדולים מאוד, ומספר המתחרות הישירות זו בזו קטן. ולמרות שמכונית פאר מהודרת או רכב פנאי מועשר עדיפים באופן מובנה על סופרמיני פשוטה, דווקא הקטנה היא זו שעשויה להיות הראויה לתואר.

'אוטו השנה של ישראל' אמור להיות זה שהביא בשנה האחרונה בשורה גדולה, רוח חדשה, פריצת דרך, גישה רעננה, אפילו תמורה מיוחדת למחיר. 'אוטו השנה' צריך להיות הרבה יותר מאשר עוד דגם חדש, טוב ככל שיהיה, מבין המכל הדגמים חדשים. רק דגם חדש כזה הוא הוא שראוי לתואר 'אוטו השנה של ישראל' ה־26 של מגזין אוטו ואתר מאקו.

כדי להשתתף בהצבעה לחצו כאן – הצביעו והשפיעו.

הבחירה הסופית תורכב משקלול קולות המצביעים ועיתונאי רכב. 

אנו מזכירים שהשתתפות בתחרות אסורה על עובדים של יבואני הרכב ובני משפחותיהם ועל גופי הפרסום והיח"צ הקשורים אליהם.