פיג'ו הציגה בספטמבר 2020 מהדורה מחודשת לרכב הפנאי פיג'ו 5008, וכעת החל שיווקה בישראל. 

השינויים החיצוניים כמקובל במתיחת פנים, ודומים לאלה שנעשו ב-3008: שבכה חדשה, יחידות תאורה שונות – כל אלה כמו בדגמי פיג'ו החדשים (208, 2008), כולל עיצוב גופי תאורה בדמות ניבי אריה ועוד. 

אין שינויים בהיצע שלושת המנועים המוגדשים ובמפרט שלהם; 2 מנועי בנזין – 1.2 ליטר, 3 צילינדרים, 130 כ"ס; 1.6 ליטר, 4 צילינדרים, 180 כ"ס – דיזל: 1.5 ליטר, 4 צילינדרים, 130 כ"ס. התיבה אוטומטית 8 הילוכים וההנעה קדמית. 

פיג'ו 5008 2021 המחודש בארץ – החל מ-180,000 שקלים
צילום: פיג'ו

ברמות הגימור החליפה 'אקטיב פק' את 'אקטיב', כאשר מעליה נמצאת 'פרמיום'. ל'אקטיב פק' מפרט אבזור דומה ל'אקטיב', אך מפרט הבטיחות מועשר, וכולל: בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית במהירויות גבוהות יותר, תיקון סטייה מנתיב, עמעום אוטומטי. שינוי זה דומה למה שבוצע ב-3008. 

גרסאות הבנזין התייקרו בין 4000 ל-5000 שקלים. לקוחות שיזמינו את הרכב החודש יזכו בהטבות השקה, בהן הנחה של 5000 שקלים לרכישה במזומן. 

פיג'ו 5008 1.2 ל' בנזין, 'אקטיב פק' – 180,000 שקלים
פיג'ו 5008 1.6 ל' בנזין, 'אקטיב פק' – 187,000 שקלים
פיג'ו 5008 1.6 ל' בנזין, 'פרמיום' – 205,000 שקלים
פיג'ו 5008 1.5 ל' דיזל, 'אקטיב פק'  -  189,000 שקלים
פיג'ו 5008 1.5 ל' דיזל, 'פרמיום' – 207,000 שקלים

פיג'ו 5008 2021 המחודש בארץ – החל מ-180,000 שקלים
צילום: פיג'ו