סאנגיונג ישראל החלה לשווק את סאנגיונג רקסטון לאחר שעבר מתיחת פנים. הדור השני של רכב השטח הגדול של היצרן הקוריאני הקטן הוצג ב-2017, וכעת הוא מגיע לכאן לאחר שחודש ושופר גם בחטיבת הכוח. כיאה למתיחות פנים, עיקר הטיפול החיצוני הוקדש לחזית, ולרקסטון חזית אגרסיבית מאשר לפני החידוש, יחידות תאורה חדשות, כעת בטכנולוגית לד. 

סאגניונג רקסטון 2021 המחודש בארץ – החל מ-250,000 שקלים
צילום: סאנגיונג

מתחת למכסה המנוע חטיבת כוח מעודכנת משמעותית. מנוע הטורבו-דיזל 2.2 ליטר שופר, וכעת הוא מייצר 202 כ"ס ו-45 קג"מ ב-1500 סל"ד – תוספת של 21 כ"ס ו-2.2 קג“מ בהשוואה לתפוקה שלפני מתיחת הפנים. המנוע משודך כעת לתיבה אוטומטית חדשה עם שמונה הילוכים של יונדאי, המשרתת גם את דגמי ג'נסיס, וזו מחליפה תיבה עם שבעה הילוכים. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 10.7 שניות, טוב משמעותית מהנתון הקודם שעמד על 11.9 שניות. צריכת הדלק הממוצעת היא 11.5 ק"מ/ל'. 

רקסטון המחודש מוצע כקודמו בשתי רמות גימור. ל-'EX', שמחירה 250,000 שקלים, מפרט בטיחות הכולל בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב; במפרט האבזור כעת גם מפתח חכם, בקרת אקלים, מולטימדיה עם צג "8.

סאגניונג רקסטון 2021 המחודש בארץ – החל מ-250,000 שקלים
צילום: סאנגיונג

ברמות הגימור 'פרמיום', שמחירה 287,000 שקלים, מפרט בטיחות הכולל תיקון סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור אקטיבי של שטחים מתים, התרעה על פתיחת דלת מסוכנת; במפרט האבזור, בנוסף, גג זכוכית, תפעול חשמלי לדלת האחורית ולמושבים הקדמיים המאווררים, ריפוד עור ועוד. 

המחירים משקפים התייקרות הנעה בין 5000 עד 11,000 שקלים.

סאגניונג רקסטון 2021 המחודש בארץ – החל מ-250,000 שקלים
צילום: סאנגיונג